2011. március 1., kedd

Második nap, Kanüt beültetés

Helló Mindenki!!!

Ahogy ígértem nektek csakis jó híreket tudok a mai napról írni! Ez persze a sok pozitív energiának is köszönhető amit tőletek kapunk! Nem csigázom a kedélyeket rögtön az elején leírom a lényeget: a Bazsa sikeresen vette a második napot és egyben az első komoly erő próbát.

Nap eseményei:

Bazsa és anya a Madarász utcai klinikán aludtak és éjféltől már megint nem volt kaja csak inni lehetett háromig. Én itt aludtam az alapítványi házba. Reggel háromnegyed hatkor keltem és metróval mentem át pénz sporolás és idő takarékosság miatt. Mire odaértem már mindenki fenn volt és javában ment a játék.
8:00-kor megpróbáltak vénát szúrni kétszer is de nem sikerült hozzáteszem nem voltak szerintem a helyzet magaslatán.
Ezek után vissza a kórterembe és tovább ment a játék a tv nézés és a várakozás.
9:30 körül a bealudt a mi kis hősünk.
10:00-kor eljött az idő mentünk a műtőbe. Azt mondták kb másfél két óra lesz a műtét. A Nikivel már megint rövid időre de könnyes búcsút vettünk Bazsától és megbeszéltük, hogy a várakozási időt nem töltjük ott, hanem lekötjük magunkat és elmentünk sétálni. Tanultunk már az ilyen esetekből és nagyon rossz ott ülni és várni, az ember befordul és sokkal hosszabbnak is tűnik. 50perc elteltével vissza mentünk. A Niki nagyon feszült volt Én viszont valami elképesztő bizalommal voltam a fiam iránt, nem tudom honnan jött ez de így volt és tudtam, hogy minden oké lesz. Persze amikor vége volt azért az nagy megkönnyebbülés volt nekem is.
Szinte percre pontosan egy óra elteltével nyílik a műtő ajtaja és ez a remek Team sebésze fülig érő szájjal jön kifelé és mondja, hogy minden rendben van és jól reagáltunk az altatásra és már ébredezünk is, nem volt bevérzés remek állapotban egyszerűen és profin zajlott minden, majd az altató orvos kíséretében érkezett a fiam és haladtunk át a kórterembe. A Niki is és Én is pityeregtünk örömünkbe EZ IS MEG VAN!!!
A gyerek rövid idő múltán teljesen észhez tért és mintha mi sem történt volna, dumált, felállt, dvd-zet, hasra fordult, mászott, evett, ivott szóval remek állapotban volt!
Európai csapat dolgozik a fiamon! Ezt fontosnak tartom mert a Magyar egészségügyben nagyon nagy bajok vannak és mi tele voltunk eddig negatív dolgokkal, itt viszont ennek nyoma sincs, itt nincs hiba! Háromszor bejött még az altató orvos, este a sebész minden részletre maximálisan odafigyelnek remek csapat tényleg!

Ma Kádár Balázs Milán 9hónapos. Morbid ajándéka egy CVC volt ami hozzásegíti majd a gyógyuláshoz és most amíg ez benn van többet tűt nem kell látnia!

Ma Kádár Balázs Milán megmutatta mekkora erő van benne és ebből a szüleinek azaz nekünk kell megtanulnunk erőt meríteni és bízni benne. Ma a Fiunk megmutatta és az anyukája is végre megérezte ezt és ezáltal erősebb lett és úgy érzem elhiszi, hogy tényleg minden simán is mehet!

Ahhoz hogy a Bazsa ilyen jól van ti járultatok hozzá a támogatásaitokkal amiből tudtuk kezelésre hordani a Bazsát, és a szeretetetekkel!

Balla Tibor Tiba! Ez az orvosok álltal is elismerten a te eredményed is! Fantasztikus amit csinálsz és hálásak vagyunk neked remélem így fogunk tovább haladni!

Köszi mindenkinek és csak így tovább mert a sok pozitív ember visz előre minket!

Holnap már hárman együtt itt leszünk a Déméter házba. Folyt. köv.

4 megjegyzés:

  1. Csak igy tovább ezzel az optimizmussal.Minden rendben lesz . Puszi Éva

    VálaszTörlés
  2. Kedves Kádár Család!
    Minden nap megkönnyezve olvasom a soraitokat,de biztos vagyok abban,hogy nemsokára mindent bepótolhatunk a srácokkal,amiket a Nikivel még a kórházi hetek alatt elterveztünk!!Változatlanul nagyon szorítunk Nektek,Kicsi Hősnek meg rengeteg ölelést és pusszancsot küldünk mi hárman:Domcsa,Viki és Balázs

    VálaszTörlés
  3. Igen-igen-igen-és mégegyszer IGEN!!! :D
    Annyira tudtam, hogy rendben lesz minden! :) Elmorzsoltam pár könnycseppet, mire a sorok végére értem...de hát a nők már csak ilyenek :P
    Bazsának ismét csak boldogat, minden hónap azt gondolom egy igazi csoda és az erő, amit mutat, az pedig fantasztikus! Sokszor gondolok Rátok, a továbbiakban is csak ilyen hősiesen fogadjatok mindent! Millió pusza és ölelés Nektek! :-**

    VálaszTörlés
  4. Most egy kicsit más szemszögből, mint olvasó és egyben mint átélő olvasom magam is a sorokat, amiken átmentünk!

    Szivem! Ahogy kérted, mert látom jót tesz neked, a hétre átengedem neked a blog írását. Szuperűl írsz le mindent, azt hiszem én sem csinálhatnám jobban. Én meg majd kommentelek!

    Amúgy én is köszönöm mindenkinek a napi sok-sok pozitív energiát és szeretetet!

    Ma végre megint hárman:-)))

    VálaszTörlés