2011. március 17., csütörtök

Nulladik nap, rápihenés az újjászületéshez

Helló mindenki!

A mai napon újra Én (Peti) írok nektek azon egyszerű okból kifolyólag, hogy amikor a Niki tudott volna írni akkor foglalt volt a gép. Jelenleg Ő van most benn a mi kis Hősünkkel a Box-ba.

Igazság szerint ez a nap izgalom mentes a nevének megfelelő pihenő nap volt. Esemény se volt szinte semmi! Minden ment a maga rendjén.

Én kilenc körül kezdtem és addigra a Niki kitakarított, lefürödtek és minden kész volt nekem szinte már nem is maradt feladat. 13:00-ig voltam a Box-ba. Ez idő alatt megettük az napi első pépest, ez mindig izgalmas mert ebből látjuk, hogy van-e gond a nyálkahártyával, vagy sem. Szerencsére ez még nem következett be.
Megérkezett Pécsről az etető székünk amit ma már be is vihettünk, és ez hatalmas könnyítést jelentett számunkra és örömet a Bazsának. Ezúton szeretném megköszönni Gammus Daninak aki felhozta.
Volt természetesen vizit is, és beszélgettünk a holnapi napról is. Én már nagyon várom! Itt miden nagyon precízen megy! Nem lehet semmi gond! 10:00 körül kezdik az előkészületeket vizsgálatok gyógyszerek stb és 11-kor 1 óra alatt újra születik a mi kisfiunk! Kemény ezt kimondani nemhogy leírni.
Bazsa rengeteget aludt ma. Mintha teljesen le lenne merítve. Furcsa kívülről nem látszik semmi de belül hatalmas háború zajlik a kis testében. Ma már kimodhatjuk, a kemó elérte a hatást, hisz teljesen lenullázódott a sejtszám. Most nagyon sérülékeny mindennre oda kell figyelni.

Reggel 7 órakor az RTL reggeli című műsorában nyilatkozott az osztály vezető orvosunk. Ezt csak úgy megemlítettem akit érdekel megnézheti az RTL oldalán.

Többen kérdeztétek, hogyan tudunk Skypolni. Mi most a Kadarpetya néven futunk és fénykép is van rólunk, klikkeljetek ránk és már él is a kapcsolat.

Nagyából ennyi lenne a mai nap, de jól van ez így ne is legyen említésre méltó esemény! Jó éjt mindenkinek és holnap ahogy eddig csak most sokkal jobban, legyetek velünk!

2 megjegyzés:

  1. Feltétlenül, erre kérni sem kell! Minden nap rengeteget gondolok Rátok, és a holnapi nap különleges lesz...minden a terv szerint alakul!!! Millió puszi és ölelés!

    VálaszTörlés