2011. március 25., péntek

7. nap: Már egy hetesek vagyunk:-)

2011. március 25

A mai napon jött jó is és rossz is vegyesen...

Tegnap este Bazsi nagyon ki volt fáradva, a hányás után és csak bújt, bújt, alig akart elengedni. Szerencsére szépen evett és úgy tünt el fog aludni. Háromszor is eljátszottuk egymással a letettem és rám mosolygott és kinyitotta a szemét játékot:-) Nagyon kis huncut volt. Végül fél 10 körül szépen elaludt. Szokás szerint vártam még egy kicsit és amikor már nagyon nyugodtnak láttam, akkor elmentem pihenni. Az az igazság, hgy mióta itt vagyunk nagyon nehezen pihenem ki magam. Sokszor felébredek éjszaka és sokszor nagyon nagyon nagy badarságokat álmodom. De a Peti is megjegyezte, hogy nagyon fáradtan szokott kelni. Szóval pihenünk mind a ketten, de valahol mégsem hagynak nyugodni a gondolatok éjszaka sem. Hiáb anygon nehéz kikapcsolni az agyadat.

Regela szokásos időben mentem be és a kis Manó nagyon békésen aludt. Szépen telt az éjszaka. Egyszer kelt, mondjuk akkor mindent cserélni kellet, mert mindent összepisilt:-) De amúgy minden rendbe volt. Reggel negyed 9 körül kelt és elindult a napunk. Reggel volt gyors fürcsi még mielött Apa érkezett én pedig rohantam mert 10 órakkor találkoztam egy itteni orvossal, aki segít kicsit feldolgozni a helyzettel járó nehézségeket. Nem szégyenlem pszichológusról van szó, de azt hiszem nagyon jó tanácsokkal tud szolgálni.

Főztem egy kis ebédet aztán rohantam is vissza. Bazsi éppen aludt, de a Petinek be kellett rohannia, mert felébredt mg mielőtt átöltözhettem volna. Kicsit megint belázasodott, úgyhogy kapott lázcsillapítot, ami után sokkal jobban lett. Enni nem nagyon akart megint, a gyógyszerket is nehezn szedte be. Ma kapott megint vért és trombocitát. Mivel már szinte mindennapos esemény ezért sokszor már fel sem tűnik. A doktor Úr délelőtt mindent rendben talált, arr ahívta fela figyelmet, hogy a máj gyógyszert mindenképpen meg kell kapnia, mert most rendkívűl nagy terhelés éri a májat, úgyhogy erre nagyon oda kell figyelni ,ha kihányná akkor pótolni kell. Délután egy újabb információt kaptunk, ami kevésbé mondható jó hírnek. A Bazsinál csináltak egy tesztet és kiderült, hoyg Rota vírusa van. Vagyis ez magarázza a hányást és hasmenést. Nagy probléma nincs a dologból, mert kiszáradni nem tud, csak mivel nincs immunrendszere jelenleg ezért lassabb lesz a lefolyása, tovább tart de szövődménye nem lesz. Vagyis nem kell aggódni. Először nagyon megijedtem, de aztán arra gondoltam, hogy baj nem lehet belőle, a hasmenés meg majd elmúlik és akkor ennyi volt.

Már egy hét eltel és ennek nagyon örülök. Most gondolkoztam el azon, hogy tulajdonképpen két nap múlva lesz 1 hónapja, hogy fenn vagyunk. Visszagondolva nagyon hosszúnak tűnik és egy-egy nap is nagyon fárasztó, és mégis már ennyi idő eltelt...nehéz elképzelni, hogy lesz egyszer olyan idő, amikor már csak egy rossz álom lesz ez az egész!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése