2011. március 23., szerda

5. nap: Egy átlagos box nap

2011. március 23

Ma minden simán ment, egy teljesen átlagos napunk volt. Ilyen helyzetben még ennek is örülni tudok.

Tegnap este kicsit huncut módon Bazsi nehezen aludt el:-) Amikor felmentem váltani a Petit már kinn volt a boxból és az éjszakás nővérekkel beszélgetett. Nagyon aranyosak voltak a tegnap esti nővérek. Ha már itt tartok meg kell említenem pár szót a munkájukról és róluk. Még csak 2 és fél hete vagyunk itt de nagyon nagy csodálattal és tisztelettel nézem a munkájukat. A nővérek 99 %-a (szándékosan írtam ezt, mivel ez idáig egy nővér volt az, aki véleményünk szerint nem ide való- nevet nem szeretnék emíteni) fantasztikus munkát végez. Hihetetlenül aranyosak és kedvesek. Mindenben segítőkészek és szinte 100 %-ig biztos vagyok benne, hogy szakmailag is kíválóan helyt állnak. A Bazsival csodálatosan bánnak és sokukkal még nagyon jól el is lehet beszélgetni, ami külön jó!
Szóval tegnap este, azt gondoltuk és azt tanácsolták, hogy menjünk egy kicsit sétálni és legyünk együtt a Petivel. Egy kicsit beszélgettünk még velük és éppen indulni készültünk, amikor a Bazsa felébredt. Mondta a mi nővérünk, hogy nyugi majd ő bemegy és lenyugtatja. Sajnos nem sikerült, Bazsi teljesen felhergelte magát. Bementem hát hozzá. Megettetem, aminek nagyon örültem, hogy végre evett és úgy tünt, mint aki elalszik mire teljes mosollyal rámnézett és úgy kinyíltak a kis csipái, mintha délután lenne:-) Elkezdődött a játék, mármint közte és köztem. Én szerettem volna, hogy aludjon hiszen már 10 óra körül volt, ő kevésbé:-) Addig húztuk, még Peti vissza nem jött 11 óra körül, hogy megpróbálja ő. Hát Apa-Isten (ahogy a nővér fogalmazott) elaltatta fél órán belül.

Reggel korán mentem megint hozzá, de negyed 9-ig aludt nagyon békésen. A világosba szomorúan tapasztaltam, hogy elkezdett hullani a haja, az a kicsi, ami újra nőni kezdett. Már napok óta tudtam, hogy elkezdődött a sejtnélküliség tüneteinek megjelenése, hiszen nehezen evett, de ma tudatosult is bennem. A feje pedig tiszta kék-zöld folt, ert az alcsony trombocita szám miatt folyamatosan bevérzik minden kis ütődésre. Ma felraktuk neki a rácsvédőt délután mert megérkezett a sterilizálásból, ami remélhetőleg enyhíti majd az ilyesfajta dolgokat. Külön köszönetet szeretnék mondani a Natinak és a Hubinak, hogy elhozták nekünk. ( A mai kávézást is, nagyon jó volt találkozni veletek és látni a ragyogó, várakozásokkal teli arcotokat:-))

A Mai nap teljesen átlagosan zajlott. A Bazsi jól volt, nem volt láza és mint kiderült semmilyen baci nem votl a vérében, ami nagyon jó hír. Aprópó vér. Ma megláttam a véreredményét az asztalon. Annak ellenére, hogy tudom, megdöbbentő volt látni, hogy minden értke a fehérvérjestnél ki van húzva, vagyis nulla. Nagyon durván néz ki.
Kapot ma megint vért és trombocitát is a Bazsi, ami teljesen normális jelen álkapotban.

Milyen is egy átlagos nap nálunk? Már sokszor írtam, hog yváltjuk egymást meg ilyenek, de most megragadom az alkalmat, hogy leírom, hogy pontosan hogyan is zajlik egy nap.
6.00: Kelek és megyek a Bazsihoz.
6.30-9.30: Én vagyok benn a Bazsival. Általában, ha időben kel fürdünk és rendet rakok, kicsit kitakarítok a boxba.
9.30-12.30: Peti van benn. Általában ez a vizit ideje. Ezzel le is zárulnak a napi "kötelező" teendők. Peti és Bazsi benn esznek, játszanak, alszanak (mármint a Bazsa) én pedig addig pihenek, és elvégzem a fontos teendőket.
13.00-16.30: Ismét én megyek be, amíg Peti tölti a pihenőidejét.
16.30-20.00: Peti ügyel, én pihenek!
20.00-elalvásig: Én vagyok a Bazsival. Mostanság Peti szokott fel jöbbi altatni, ha már nem bírok vele. Úgy tűnik ő hatásosabb.
Éjszaka: Ha kell aPeti megy, én pedig akkor korábban érkezem reggel.

Nagyjából ilyen egy átlagos napi beosztásunk. Úgyhogy most megyek is mert már késésben vagyok:-)

2 megjegyzés:

  1. Helló Mindenki!

    Én még annyit azért hozzáténnék a fentiekhez, tök jó egy átlagos nap mert az előzőek katasztrófálisak voltak. Jelen pillanatban bármi megtöténhet! Egy óra alatt összezuhan a Bazsa és két óra mulva feláll a KO-ból. Rettenetes és ezt most folyamatosan átéljük. Ma is volt láza csak a Niki nem tudta mert mire felért már jobban volt és elszállt a láz. Hihetetlen ez az egész! Óráról órára, percről percre változik a helyzet, hol jobb, hol rosszabb és ezért fontos egy átlagos nap ami NEM VOLT átlagos mert ma ettünk három pépeset és sokszor tápszert!!! Igaz nem teljes adagot, de ETTÜNK!!!

    Bocsi mindenkitől de ezt úgy érzem le kellett írnom!

    VálaszTörlés
  2. Az lenne a legjobb, ha mind a ketten le tudnánk írni a történteket, aki, amit megél, amikor benn van.

    Amúgy egyet értek Szivem:-)

    VálaszTörlés