2011. március 15., kedd

Még egy nap kemó

2011. március 15

Tegnapi naptól nagyon féltünk, de nem csak azt a napot, hanem a mait is nagyon ügyesen viselte a mi kis hősünk:-) A doktor Úr is azt mondta, hogy egyenlőre nagyon rendben megy minden és a Bazsi is nagyon ügyes. Mások ettől a gyógyszertől, amit tegnap kapott, az ággyal együtt vergődnek, de a Bazsi csak egy kis lázzal végignyomta az egészet. Nagyon büszkék vagyunk rá mind a ketten. Az antianyag pedig kellőképpen működött, majdnem teljesen lenullázta a sejtszámát. Vagyis mostantól kezdve jöhet bármi, fel kell rá készülni, mondták is... de az erő velünk van, mert Bazsi olyan mint egy kis kőszikla:-)

Reggel 5 órakkor csörgött a telefonom, hogy menjek mert Bazsi bezsongott. Siettem ahogy csak tudtam. Teljesen felébredt és úgy kinyílt a kis csipája, mintha reggel lenne. Győztem visszaaltatni, nehogy teljesen időzavarba legyen. Negyed 7-kor visszaaludt és fél nyolckor kelt fel ismét nagyon jó kedvvel. Reggelizni nem akart, csak játszani, állni, mászni:-) Ma korábban váltott a Peti, kicsit megvariáltuk a mai napot, hogy minél többet lehessek Anyával, mert ma megy haza.

12 körül mentem vissza. A súlyunk szépen nőtt:-) ami nagyon jó hír, és még mindig szépen eszünk. A délelöttöt szépen eltöltötte Apával, majd én voltam vele egészen mostanáig. Volt egy közös fürcsink, mert megkértem a nővéreket had maradhasson benn a Peti, hgy egyzser megmutassam neki, hogy ha kell ő is tudja majd csinálni. Gyorsan csináltunk mindent, nehogy kihúzzuk a gyufát. Valahogy nem olyan mint az otthoni fürdés! Bazsa fél háromkor beszundikált és csak akkor kelt fel, amikor Apa megjött. Úgy tűnik ma inkább vele akar lenni:-)

Peti bevitte a boxba a laptopot, úgyhogy remélhetőleg minden működik és már skype-on integet Bazsi a Papájának és Mamájénak ezekben a percekben:-)

Még hármat kell aludnunk és Bazsi újjászületik:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése