2011. március 14., hétfő

Egy hét már eltelt

2011. március 14

Ma egy hete, hogy benn vagyunk a boxban. Ha arra gondolok, hogy kb még ötször ennyi, akkor azt mondom huh ez kemény, de ha azt nézem, hogy már egy hetet végigcsináltunk, akkor azt mondom huh ez nagyon jó:-)

Tegnap este 23 óra körül jött le a Peti a Bazsitól. Már nagyon aggodtam, hogy mi lehet, nem is bírtam aludni. Azt mondta kapni fog ma egy gyógyszert, ami szívbénulást és légzésmegállást okozhat. Na ez után pláne nem tudtam aludni.

Reggel 5-kor keltem és 6 órakkor már a boxban voltam a Bazsinál. Aludt mint a bunda és éjszaka is csak egyszer kelt, amúgy végigaludta szépen. Ennek megint nagyon örültem. Fél hét körül ébredt a szokásos hasra fordulásával és sanda kis vigyorral az arcán:-)

A délelött a szokásosan zajlott. Ettünk, aztán kis délötti pihi után vizit és fürdés következett. A doktor Úrtól megkérdeztem a gyógyszert, de elmondta, hogy ezek olyan mellékhatások, amik eddig soha nem fordultak elő még. Minden gyógyszernek vannak nagyon káros mellékhatásai, még egy algopyrinnek is.

Dél körül Apa váltott és a Lackó is feljött kicsit rákukantani ablakon keresztül a kis Manóra. Kicsi pihenés után 4 körül mér ismét a Bazsánál voltam. A délután folyamán elkezdett rosszul lenni és elindult a hője is felfelé, de időben el lett kapva és azóta ismét nagyon jól érzi magát:-) Vigyorog, játszik, hancurozik:-)

A súlyunk reggel 6.710 gramm volt. Sajnos a tiszta súlyt nem tudom mennnyi lehet, de legalább tartja, sőt kicsit emelkedik is, így a kanülöllel a súlya.

Remélem az éjszakát is könnyen viseli és akkor egy újabb akadályt, ezt a bizonyos antianyagot is könnyen vettünk.

Holnap és holnap után még kapja a kemót, aztán csütörtök szünnap...vagyis minden megy tovább a maga útján:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése