2011. március 13., vasárnap

Hatodik nap a boxban

2011. március 12

Ma van a -4. napunk. A tegnapi pihenőnap után ma ismét elkezdték a Bazsinak a 4 nap kemót...

Reggel 4.45-kor keltem egy gyors öltözés után 5 órakkor már az osztályon voltam. Az éjszaka folyamán nem csörgött a telefonom így reménykedtem benne, hogy a Bazsi szépen aludt. Amikor felértem éppen nagyon sírt így septiben átöltöztem, de mire bemosakodtam és beértem már vissza is aludt. Reggel 7.30-ig őriztem az álmát, aztán mosolyogva ébredt:-)

Délelött hamar elment. Reggeli után jött is a doktor bácsi megvizsgálni. Mindent rendben talált és elmondta, hogy holnap valószínűleg kicsit nehezebb napunk lesz mert kapni fog egy olyan antianyagot, ami a kilöködés esélyeit csökkenti. Ez az antianyag a limphocitákat pusztítja el, így olyan tünetei lesznek, majd mintha beteg lenne. Láz, hidegrázás stb. Vagyis készüljünk fel, hogy kicsit nehezbb napok várnak ránk.

Vizit után fürcsi jött, majd kanült átkötés és cső csere. A kanüllel minden rendben. egy kicsit váladékozik, ezért kapott betadinos kenőcsöt, de semmi fertőzés. vagyis egyenlőre minden rendben, megyünk tovább a terv szerint és Bazsa nagyon jól viseli. Szépen eszik még mindig és jól visel mindent. Kicsit a kedélyállapota változó, olykor fdáradékony, olykor pedig felpörög és kicsit hisztikés. De sokat mosolyog, egész nap csajozik a nővérkékkel:-)

Én kezdem megszokni a boxot, már amennyire meg lehet. Nagyon jó, hogy itt a Peti így tudok pihenni is sokat és most beálltunk egy rendszerre, ami eddig működik. Az éjszaka is tudtunk eddig pihizni, erőt gyűjtve a nehezebb napokra.

Ma megérkezett Anyum is, ami nagyon jó:-)

Kezdjük összeszedni magunkat és mindennek nagyon pozitívan nekiállni! Remélem holnap is hasinló jókat fogok tudni írni:-)

2 megjegyzés:

  1. Drága Niki,
    sajnos én csak most szembesültem vele, hogy mi az amit Ti már hónapok óta végbe visztek Petivel.
    Hatalmas erő van bennetek és az elkövetkező időszakra is csak ezt tudom kívánni nektek!
    Mostantól még egy ember gondol rátok és követi az eseményeket :)
    Tudom, hogy minden rendben lesz, kitartás még egy kicsit és ha segíthetek bármiben, kérlek szólj!
    Puszi Nektek,
    Dalma

    VálaszTörlés
  2. Kedves Dalma!

    Nagyon szépen köszönjük neked, hogy te is szurkolsz nekünk és követed mindennapjainkat!

    Örülök neki:-)

    Sok puszi neked

    VálaszTörlés