2011. március 18., péntek

Újjászülettünk

2011. március 18

A mai nappal, 9 hónaposan és 18 naposan, 11.25-kor Kádár Balázs Milán újjászületett...

Kicsit rendhagyó módon most írom le gyorsan a gondolataimat, mert annyira felfokozott állapotba vagyok az események miatt, hogy úgy éreztem most azonnal le kell írnom ami történt.

Reggel minden a megszokott módon ment, leszámítva azt, hogy az éjszakás nővérek azzal fogadtak, hogy Bazsa nagyon feszengett az éjjel. Én is észrevettem mér rajta kedélyállapot és hangulat véltozást, amit a mai viziten is megemlítettem az orvosnak. Mondta, hogy elképzelhető a kemó egyik gyógyszerének mellékhatása lehet a hangulat ingadózás, még inkább azért is mert elkezdett jelentkezni kisemm májszerű foltok a testén és ezt szintén ugyanaz a gyógyszer csinálja. Megbeszéltünk mindent a doktor Úrral és vártuk a nagy pillanatot...

9 körül a Peti váltott engem de mondtam, hogy egy gyors reggeli után 10 körül újra ott leszek, mert akkortájt fog lefolyni az őssejt. Megkérdeztem, hogy ő akar-e bent lenni, vagy én. Azt mondta, az én Drágám, hogy ha már egyszer megszülted te, akkor most én szeretném:-) Megegyeztünk, hogy ő lesz tehát benn és én a boxon kívűl követem az eseményeket. A sors azonban megoldotta helyettünk is a dolgot. Kinn vártam, már az elpkészítő gyógyszerek folytak, amikor a Bazsi, hát nem is tudom, hogy fogalmazzak, azt hiszem tisztán leírom a tényeket telibe fosott mindent. A Peti segítséget kért, de a nővér nem tudott menni mert bármelyik percóben felolvadhatott az őssejtünk. Szóval beöltőztem és mentőakcióba lendűltem. Gyors ágyneműcsere és mosdatás után már meg is indult...a nővér rendes volt mert megengedte, hogy arra a 20 percre még lefolyik benn maradhatunk mind a ketten. A Bazsi szigorú megfigyelés alatt, vérnyomás mérő, pulzoxi mérő stb. türelmesen várta az eseméyneket. Tulajdonképpen olyan volt az egész, mint egy vérátömlesztés. Mire észbe kaptunk már le is folyt és minden rendben zajlott...

11.25-kor a nővér csak ennyit mondott: "Boldog Születésnapot Balázs":-)))

7 megjegyzés:

  1. Potyognak a könnyeim :(((( Szorítunk!

    VálaszTörlés
  2. Boldog Szülinapot Kicsi Hős!!!!!!!(azért ezt rendesen megkönnyeztük..)

    VálaszTörlés
  3. Nem találok szavakat a boldogságtól. Nőjj nagyra
    Bazsi! A második akadály átugorva csak igy tovább mindent bele. Szoritunk nagyon nagyon szorítunk.

    VálaszTörlés
  4. hajrá gyerekek, megérdemelnétek végre...

    VálaszTörlés