2011. március 24., csütörtök

6. nap: Váratlan események

2011. március 24

Már sokszor leírtam én is, meg a Peti is de tényleg így van: Egyik pillanatról a másikra változnak az események, a Bazsi állapota.

Tegnap este Bazsi nagyon ügyesen, egy kis evés után, időben szépen elaludt. Sokszor úgy érzem teljesen elveszíti az időérzékét a boxba, sokszor viszont nagyon szépen van egy napi ritmus, mind az alvásokba, mind minden másban. Ez teljesen olyan, mint otthon, még ha minden teljesen más is.

Reggel 6.15 körül érkeztem meg az osztályra. A Bazsi békésen aludt. Az éjszakás nővér mesélte, hogy minden rendben volt. Kétszer kelt fel, egyszer evett, viszont reggel 5 órakor 38,4 fokos láza volt, így hívta a doktor Úrat és megfelelő gyógyszerrel csillapította a lázat. Bementem hozzá de egész addig még a Peti nem jött aludt. Úgy tűnik a mai napon én csak az alvós időszakokat fogom ki, mert délután is hasonló volt a helyzet. Délelőtt szépen evett és a gyógyszereket is beszedte, szóval minden rendben volt. Viziten a doktor Úr, mindent rendben talált. M a pihenő napot rendeltek el, vér és trombocita szempontból, holnap viszont újra fog kapni mindkettőt, ami szerintem nem is árt, mert délutánra egészen sápadt lett a Bazsi.

Délelőtt még a Peti benn volt végre rávettem magam, hogy kicsit csavarogjak. Csak azért említem meg ezt a dolgot, mert szeretném megköszönni az én drága férjemnek, hogy nem hagyott békén, és addig addig piszkált még végre ráültem a metróra és elmentem a Corvin bevásárló központba, ami nagyon jót tett két ok miatt is. Egyrészt kicsit kikapcsolódtam és egy nagyon szuper Alexandrát megnéztem, más részt pedig megtettem az első lépést annak az irányába, hogy legyőzzem az egyik démonomat, a tájékozódási képességemből (ami egyenlő a nullával) fakadó félelmemet. Nagyon jót tett ez a ma délelőtt!

12 körül már benn is voltam és Bazsi nagyon jó kedvvel fogadott. Meséket és mondókákat néztünk egy darabig, aztán kezdődött a fürdés. Már ideje volt, mert megint össze kakilt mindent maga körül, még a köpenyemet is, ahogy az ölembe ült. Nehézkesen ment a fürdés, mert már kezdett nyűgös lenni, mivel egész délelőtt nem aludt. A fürdés végére teljesen kifáradt és fél kettő körül el is aludt. Gondoltam alszik 1 órát és felkel. Az 1 órás alvásból 3 órás alvás lett, szóval, ahogy azt már említettem is megint végigaludta velem az időt.

Peti megérkezett és már fel is kelt. Most megint azzal zárhatnám a soraimat, hogy ma minden klappul ment de, ahogy írtam is, itt minden pillanatban változnak a dolgok és a Peti egy váratlan hívással lepett meg. Ahogy eljöttem Bazsi egy hatalmasat hányt. Szinte minden kijött belőle és az egész boxot takarítani kellet megint. Azt mondja megkönnyebűlt de nagyon gyenge most. Egy-két gyógyszerét vénásra állítják, mert nem jó, ha kijön belőle.

Pár napja, már meg akartam említeni csak mindig elfelejtem, a Bazsinak elkezdett hullani a haja. Az a kis kinőtt tüsi hajacska hullik neki. Remélem azok a gyönyörű szempillák megmaradnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése