2011. március 16., szerda

Túl a kemón:-)

2011. március 16

A mai nappal véget ért a kemóterápia:-) Ezen is túl vagyunk!

Tegnap este 8 körül váltottuk egymást a Petivel, amikor a Bazsa elaludt. Azt hittem, hogy most egész hajnalig bealszik, kicsit féltem is, hogy majd nem fog éjszaka szépen aludni. Amikor bementem a boxba kis sanda vigyorral köszöntött:-) Kicsit játszottunk, TV-t néztünbk és 9 óra körül elkezdődött a nyafi. Sehol és semmi nem volt neki jó. A kezembe izgett, mozgott, ha letettem sírt, szóval valahogy semmi nem tetszett neki. Gondoltam eszünk egyet és hátha elalszik mert talán nyűgös kicsit. Mióta bekerültünk a boxba nem mindig tudom, hogy mit is szeretne. Nagyon megváltozott ilyen szempontból. A hamit félig megette és már majdnem aludt. Letettem mert feszengett a kezembe, erre hasra fordult és mint egy kis gonosz manó rámvigyorgott és teljesen felébredt. Itt már biztos voltam benne, hogy a ma este nem lesz könnyű. Éjjel 11-ig játszottuk a felveszem, leteszem, ide teszem, oda teszem műsort. Már elkezdett sírni is, mint akinek fáj valamilye, aztán fél 12-kor mind akit fejbe vágtak elaludt. Elmentem hát én is pihenni és biztam benne, hogy az éjszaka minden redben lesz...

Reggel 6 órakkor csörgött a telefonom. Este még átállítottam egy órával később mert éreztem muszály kicsit tovább aludnom. A telefon éjszaka nem csörgött így feltételeztem minden rendben zajlott. Negyed 7-re már fenn voltam és Bazsa csendben aludt. Mondták, hogy fel sem ébredt egész éjjel, szépen aludt, sőt ők ébresztették 4 órakkor peluscsere miatt. Vártam még egy kicsit és 7 óra körül bementem a boxba. Bazsa 8 órakkor ébredt, ismét nagyon vidáman:-) Reggeliztünk, aztán fürcsiztünk. Fürdés után kötés és csőcsere jött. Három naponta cserélik a kötést a kanülön és az infútió csővet. Tudtam, hogy ez nehezen fog menni mert ilyenkor mindig le kell fogni ki ne tépje és azt nehezen viseli. A mai napon azonban meglepően jól tűrte az eseméyneket. Egy hang nélkül hagyta magát. Nagyon örültem neki és büszke voltam rá:-) Mire végeztünk Apa már meg is érkezett. Cseréltünk és én mentem intézni a dolgaimat és pihenni...

13 óra körül értem vissza. Pont a Peti jött ki a boxból mert Bazsi akkor aludt el. Hát mesélte, hoyg nem volt egyszerű a délelött. Varrat szedés volt a nyakán (ahol bevezették a kanült), ami 1 órám át tartott és hárman fogták le. Azt hiszem örülök, hogy nem én voltam ott. Ezen kívűl megkezdődtek a kemó mellékhatásai. Hasmenés miatt 3-szor cseréltek ruhát.
Bementem a boxba és Bazsa fél kettő körül felkelt. Mindent rendben találtam, a hője is jó volt, a kedély állapota is. A kajánál megijedtem kicsit mert nem akart enni. Ahogy lenyelt egy falatot nagyon fájdalmasan elkezdett sírni. Azt hittem, hogy a kis szája fáj. Azért megpróbálkoztam a Sinlac-al mert az eddig mindig bejött, és most is:-) Szépen ette. Szerencsére még eszünk. A délután hamar eltelt, majd fél 5 körül jött Apa ismát váltani...Bazsi most is jól van és túl vagyunk az első perióduson:-)

Holnap egy pihenőnap következik és aztán a nagy nap is elérkezik...

Most megyek vissza és bízom benne, hogy a ma éjszakát is olyan szépen tölti majd mind a tegnapit és holnap is hasonló jókat tudok írni:-)

2 megjegyzés:

  1. Gratula az első körhöz! :)
    És hasonlóan jó erőt az elkövetkezőkhöz! Nagyon-nagyon büszke vagyok Rátok! Bazsi meg egyszerűen szuper! A kis Superman! :)
    Élet,erő és nemsokára makkegészség! Ez vár rátok, boldogan, együtt!
    Tartsatok ki, millió puszi!

    VálaszTörlés
  2. Istenkém! De jó hogy ilyen jól viseli a Bazsi ezt a szörnyű helyzetet. Magam előtt látom ahogy huncutkodik:)) Tényleg egy igazi Hős! Na meg persze ti is! Rettenetesen sok erő van bennetek! Nagyon sok erőt és kitartást a továbbiakhoz is! Nagyon szorítunk! Évi, Dávid és Jani!

    VálaszTörlés