2011. március 12., szombat

Ötödik nap a boxban (Egy kis pontosítás)

2011. március 12

Látszik mennyire egybe folynak a napok és napszakok... A Peti a tegnapi nap során felhívta a figyelmemet arra, hogy kicsit rosszul írtam le a napokat. Szóval a pontosítás: A mai a ténylegesen benntöltött 5. napunk és a visszaszámolás tekintetében pedig a -5. nap, mert hogy a bekerülés napja volt a -10. nap. Remélem most már többet nem kavarodok össze, bár azt hiszem nem ez a lényeg.

Tegnap este benn voltam Bazsával még el nem aludt. Kb. 22.30 körül nehezen de elnyomta az álommanó. Nagyon feszengett és nyugtalan volt így gondoltam, hogy ez az éjszaka nem lesz olyan mint az előző. Átértem a Démétér Házba, ettem még egy falatot és ittam egy hatalmasat, mert teljesen kiszáradtam benn, és körülbelül 23 óra körül ágynak dőltem. Nagyon elfáradtam és a hátam is iszonytatóan fájt, bár megjegyzem most is nagyon fáj, mert rendkívűl kényelmetlen pózban lehet csak tartani a Bazsit. Éjjel 3 óra körül csörgött a telefonom, hogy a Bazsi örjöng és nem tudják visszaaltatni. A Mama ugrott mert én voltam a reggeles, mivel a délelőtt folyamán mindenképpen ott kell lennem (vizit, fürdetés). Reggel 6-ra már ott is voltam, amikor a Bazsi még mindig hüppögött. A szívem szakadt meg. De egyszerűen nem lehet benn lenni vele a nap 24 órájában. Csak abban tudok reménykedni, hogy egy idő után elfogadja és megszokja a nővéreket is és ők is vissza tudják majd alatatni. Anniyra megerőltető és kemény az egész napos tortúra, hogy az éjszakát nem lehet kibírni egy széken ülve, ilyen körülmények között. Arról nem is beszélve, hogy nem 1 hétről van szó.

8 körül ébredt a kis herceg:-) Nagy mosollyal az arcán. Ettünk egy nagyot, aztán jó nagyon játszodtunk. Bár meg kell jegyeznem, hogy elég nehezen viseli a kis mozgásteret. 10 körül aludt egy jó nagyot, közben vizitelt az orvos és megállapította, hogy nagyon jó állapotban van a Bazsi, csak így tovább :-) Ennek nagyon örültem. A délelötti fürcsi elmaradt mert a vért meg kellett kapnia és közben nincs fürdés. Dél körül váltott a Mama és kettő körül megérkezett végre a Peti:-) Nagyon vártam, már rendesen izgultam, hogy mikor jön! Csak az volt a rossz, hogy egy ölelés és pár puszi után már mennem is kellett így nem jutott egymásra több időnk. Azt hiszem ez még egy jó darabig így lesz... de azért majd megpróbálunk lopni egy-két órácskát magunknak:-)

Délután fürdés volt és Apa végre találkozott a Bazsával:-) Nagyon megörültek egymásnak. A Petinek megmutattam mindent és hagytam is őket édes kettesben!

Most értem vissza az esti körből. Bazsa változatlanul jól van. A kanüljével jelentkeztek kisebb problémák, de ezt majd az orvos holnap megnézi. Egy kicsit el kezdett gennyezni. Remélem csak valami kis apróság.

Én már jobban vagyok, bár ma többször megjártam a kétbetűs kitérőt, de azért már bennem maradnak a kaják, ami jó hír, mert ahogy írtátok is, kell az ERŐ most, mindenféle értelemben.

Remélem ma éjjel Bazsi szépen alszik! Jó éjt kisfiam, szép álmokat:-) Anya szeret nagyon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése