2011. március 3., csütörtök

Negyedik nap, "Rémálom + előjáték"

Helló mindenki!

Tegnap este elkezdődött egy gyengülési folyamat. Volt nálunk a Tiba is aki megerősítette, hogy energetikailag levan engedve a Bazsa, más amúgy minden rendben van. Nagyon fáradt volt és sokat aludt. Mi hagytuk is mert gondoltuk erőt gyűjt, de sajnos nem így lett.

Nap eseményei:

Hajnali fél háromkor a Niki kipattant az ágyból, mert a mi kis Hősünk bukott, vagy egy keveset hányt. Ekkor már érezte gáz van mert lángol a feje. Adtunk neki egy Nurofen szirupot és gondoltuk majd reggel átvisszük, hogy nézzenek rá de sajna egy öt percen belül kihányta. Ekkor vált számunkra nyilvánvalóvá, hogy azonnal menni kell. Én felöltöztem és átrohantam vele a fő épületbe ahonnan tovább is küldtek a 20-ba (félsteríl) és már minden elő volt készítve. Anya persze mikor felöltözött azonnal jött utánunk kocsival.
4:30-ra meglett az ítélet, maradnunk kell! Ez sajna azt is jelentette egybe, hogy elkezdődött a nagy meló mert most már csak a Box után lehetünk hárman együtt újra. Innen fog átkerülni.
Én visszajöttem próbáltam aludni, de a Niki nem jelentkezett ezért nyugtalan voltam és egy óra alvás után átmentem. Utána anyát "átzavartam" pihenni mert neki is szüksége volt rá hisz ő semmit nem pihent.
39fokos lázzal úgy nézett ki mostanáig, hogy csak rövid ideig tudnak úrrá lenni. Magyarázni nem tudják, hogy mi az oka. Remélem, hogy a kezelés utóhatása csak és nem valami vírus. Minden mást a véréből ki tudtak zárni. Itt kell megemlíteni, hogy a Madarász utcai kórház Onkológiai osztályáról a műtőig vezető út az ambulancián Keresztül vezet, és vissza ugyanez. Szerintetek, hogy nézz ki egy budapesti gyerekkorház ambulanciája csúcs időben, járványkor?!
11:00 Bazsa és Niki annyira együtt vannak, hogy szinte együtt kelltek. Mire anya átért addigra a nővérrel megetettük az első pépessel a fiunkat. Nagy volt az öröm de kb öt percig tartott mert mindet ki is hányta. Ez már sok volt. Azóta csak tápszert ettünk de az legalább bennünk maradt.
12:00-ra átmentem a vetítésre és az eligazításra. 12:40-ig ott várakoztam mert sajnos a főorvos nem ért oda. Szóltak, hogy fél kettő. Ebből negyed három lett és mivel egyedül mentem ezért elmaradt mert mindketten kellünk hozzá.

Egyenlőre minden megy a terv szerin. Ha Bazsa reggelre összeszedi magát akkor meg lesz a CT és az EEG és akkor hétfőn tuti zárul a BOX ajtó. Ha nem és csúszunk akkor valószínű én vasárnap hazamegyek egy hétre mert szerdánál előbb nem kerülünk be. Leszögezem, nem hajt minket a tatár a lehető legfelkészültebb állapotban kell bemenni, de a hátteret is figyelembe kell venni. Nekem a legnehezebb időben kell itt lennem és az én időm véges valamelyest. Nagyon jó helyem van szerintem országosan egyedi a hozzáállás, a légkör, meg minden a munkahelyemen, mindenki nagyon rendes és széles vállal támogatnak minket, most is, de a számlákat fizetni kell és az élet nem áll meg! Úgyhogy fontos az IDŐZÍTÉS!!!

Sajnálom, hogy ma nem tudtam vidámabbá tenni a blogot de lesz ez még jobb is sőt ennél csak jobb lehet. Ma ízelítőt kaptunk abból, hogy mi is vár itt ránk.
Holnap jobb híreket akarok írni és jobb híreket fogok írni mert így lesz!

3 megjegyzés:

  1. Bizony így lesz, drukkolunk!!!
    Kitartás és puszi mindhármótoknak!
    Nyiszti

    VálaszTörlés
  2. Reméljük ez csak egy pici hullámvölgy volt és holnaptól újra haladtok tovább az úton.
    Véletlenül kezdtem hallgatni ezt a műsort:

    http://premier.mtv.hu/Hirek/2011/01/20/10/Kirvan_Gergely_gyermekgyogyasz_hematologus_a_Zaroraban.aspx

    Talán titeket is ő gyógyít?

    VálaszTörlés
  3. Minden rendben lesz, meglátjátok! Bazsa erős és erősek vagytok ti is! Kitartás az előttetek álló eseményekhez! Puszillak Benneteket! :-**

    VálaszTörlés