2011. március 22., kedd

4. nap: Hullámzás

2011. március 22

Minden pillanatban változik minden. Tényleg igaz a mondás, hogy egyszer fenn, méskor lenn!

Tegnap este Bazsi a mostanában szokásos módon aludt el. Mire felértem hozzá már aludt, de nem túl mélyen. Többször nyöszizett és amikor egy kicsit magához tért próbáltam adni neki egy kis tápszert, kisebb-nagyobb sikerrel. Aztán fél tíz körül mélyen elaludt, úgyhogy én is elmentem, mivel volt is egy-két dolog, amit a Petivel meg kellett beszélnünk.

Az éjszaka, az eddig megszokottak szerint ment és reggel amikor felmentem benn volt a nővér nála, játszott vele. Bementem és megint minden rendbe volt. Bazsi jókedvű volt és szépen evett is az eddigiekhez képest. Megvolt a szokásos fürcsi és mondokákat, gyerekdalokat néztünk a neten, ami nagyon tetszett neki:-) Hamarsoan megérkezett apa és én átjöttem a házba megcsinálni, mait kell, illetve sétálni egy kicsit, szellőztetni a fejemet és kihasználni a jó időt. Naponta kétszer is, amikor kinn vagyok akkor sétálgatok egy kicsit. Úgy érzem jót tesz. Sokszor eszembe jut, hogy mire a Bazsival is sétálhatunk közösen már milyen szép idő lesz és végre nem kell szegényt nyúzni az öltöztetéssel.

Délután aludt, és megint bágyadtabb lett. Volt csőcseréje is, a szokásos 3 naponkénti művelet, amit egyre szebben visel. Enni nem nagyon akart, éppen csak annyit evett, hogy a gyógyszereket be tudtam neki adni. A hasa kicsit puffadt lett délutánra és folyamatos hasmenése van. Rengeteg ruhát cserélünk rajat egy nap. Folyamatosan mosok neki mert mielőtt bekerül hozzá még sterilizálásba is megy és az nem megy olyan gyorsan. Bár mostanság már az napra megvannak a ruhák, aminek nagyon örülök. Ma történt egy kis baleset is a ruhákkal. Azt hiszem ezt el kell mesélnem, mert nagyon jót nevettem rajta...az élet apró kis tréfái:-) A Bazsi ruháit mostam és belekeveredett a Petinek egy piros alsógatyája, szóval jelenleg a ruhák 25 %-a a rózsaszín minden árnyalatába játszik:-) Nem bánom mert a sterilizálás úgy is tönkreteszi a ruháit, úgyhogy mostanra jó lesz, amikor meg kijön kap majd új ruhákat.

Nagyon hullámzó az egész nap. Van, hogy teljesen jól, van, mintha minden rendben lenne, aztán bágyadttá válik, belázasodik és nagyon gyengének tűnik. Napjában többször is váltakozik hol ez, hol az.

Az orvos mindent rendben talált. Ezek a folyamatok normálisak most. Az EEG eredménnyel minden rendbe volt, aminek nagyon örültem. Most már biztos vagyok benne, hogy az egyik gyógyszer lehetett, amit a kemó idején kapott, mert napok óta hál Isten elmúlottak azok a tünetek. A haspuffadtság nagy valószínűséggel a felszívódási problémáink miatt van. Holnapra lesz meg a bakterológiai eredmény, akkor kiderül, hogy normális folyamat része-e vagy sem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése