2011. március 2., szerda

Harmadik nap, újra együtt

Helló Mindenki!

A mai nap ismét végre hárman együtt fogunk nyugovóra térni, hisz újra együtt vagyunk a Déméter házba.

Nap eseményei:

Tegnap este úgy váltunk el egymástól a Nikivel, hogy reggel pihenek egy kicsit és telefonon megbeszéljük a taktikát, továbbra is takarékossági okokból, de megint korán ébredtem és nem bírtam várni ezért már fél nyolckor útnak indultam KOCSIVAL és egy óra alatt át is vergődtem a csúcson.
Tegnap megdumáltunk mindent az orvosi Team-mal de sajna ma semmi se úgy történ a Madarász utcába ahogy elterveztünk. A Bazsával minnél előbb vissza kellett volna érni további vizsgálatokra a László kórházba de elcseszték az időnket. Én meg csak dobáltam a pénzt a parkoló órára. Ja itt kell kitérnem erre is:
Felháborítónak tartom és most trágárul is fogok írni de rohadjanak meg azok akik a kórházak előtt parkoló órát üzemeltetnek és csak azt tudom kívánni nekik, hogy egyszer mikor gyermekükkel érkeznek törött kézzel, vagy vérző lábbal és ne legyen aprójuk, sőt várni kelljen és ne tudják egyedűl hagyni a gyereket, hogy meghosszabbítsák a parkoló jegyet akkor jó büntessék meg őket és gondolkodjanak el mekkora köcsögök! Fú undorító de hát sajnos ebben élünk. Kíváncsi vagyok hányan vesznek ilyen helyzetbe jegyet!
Szóval miután odaértem reggel és közöltem, hogy mi sietünk tovább vizsgálatra így a gyors kiadatás reményében végül is egykor elhagytuk a kórházat.
14:00 érkezés a Lászlóba. Itt már a megszokott szeretettel vártak minket és semmi baj nem történ végül is, hogy nem értünk ide időbe. Elvégezték a kanüt ellenőrzését átmosását átkötözését és továbbképzés gyanánt egy kedves nővér segítségével megtanultunk fürdeni ezzel a szerkezettel együtt. Én a szerkezet működésénél kicsit lesápadtam aki ismer az tudja nem nagyon bírom ezeket a dolgokat, viszont az elmúlt időben kezdek sajna megedződni és arra gondoltam, hogy nem kell többet a Bazsát szúrni és nem fáj neki.
A Niki sajnos nagyon nehezen viseli sőt teljesen kivan és még nem sikerült feldolgozni neki ahogy kinéz ez a cucc de hagyok neki időt még egy pár napot. Meglepett mert ezeket ő sokkal jobban bírja és most sajna ő a "gyenge láncszem" hármunk közül, de tudom, hogy megtudja és megfogja csinálni "magát" és összeszedi minden erejét, mert Ő egy igazi kis ANYA TIGRIS!!!
Szóval ezek után végre visszaértünk és azóta minden újra a megszokott kerékvágásban zajlik.
Voltunk a Bazsával egy átkötözésen a délután folyamán mert anya egy kicsit bepánikolt és azt üzenték neki, hogy csókoltatják és a vért meglehet különböztetni a fertőtlenítőszertől is. :-)))
Ma este még meglátogat minket a Tiba és lök egyet a mi kis hősünkön, hogy minden akadályt továbbra is így vegyen.

Most vacsiztunk, a Niki főzött egy jót és azt hiszem megyünk pihenni mert ránk fér.

Holnap pihenő nap, 12:00-kor fej tágítás és tájékoztató, péntek még egy nagy csata és utána irány a BOX!

Ma arra kérlek titeket, hogy a Nikit toljátok mert kimerült és neki van szüksége rátok, Mi jól vagyunk ahogy a Gombi mondta jól vagyok, igen jól vagyok...!

6 megjegyzés:

  1. No hát akkor toljuk Nikit : ))) A kanül miatt semmi okod a parára !! Bazsinak lesz sokkal-sokkal könnyebb mindig csak erre gondolj. A tisztitást a második után már ugy fogod csinálni
    mintha egész életedben ezt csináltad volna. Niki
    most nem omolhatsz össze, most kellesz csak igazán a fiúknak. Hajrá Niki : ))) Millió puszi !

    VálaszTörlés
  2. Tetszik, hogy Peti is ír, kicsit más a stílusa, feldobja a blogot. És hát látom a humorérzékét nem dobálta bele a parkoló órába!!!
    Millió puszi nektek, folyamatosan gondolunk rátok, nyomjuk a pozitív energiát!
    Nikinek egy naaaaaagy ölelés, puszival. És ne feledjétek, Szezi már nagyon várja, hogy ha kibújt és kicsit megnőtt játszhasson a Bazsival és menjenek együtt majd vagánykodni. Ezt Bazsinak üzenem külön.

    VálaszTörlés
  3. Tooooooooooooooooollllllllllllllllll :):):):)
    De persze viccen kívül: nagyon ügyi és kitartó vagy csajszi, szóval ez még bőven benned van! És ahogy előttem is írták: edződni fogsz, hidd el, az ember nagyon sokat kibír, főleg, ha a családjáról-szeretteiről van szó! Kitartás!Minden pillanatban jusson eszedbe:a Bazsi ugyanúgy számít rád, ahogy Te is számíthatsz ránk! Szeretünk! Nagyon! Úgyhogy hajrááááááááááá!!! :)
    Millió pusza!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Éva, kedves Nati, kedves Micino!

    Erős vagyok, pozitív, tele reménnyel:-) A bizalmam nem veszett el egy percre sem. Egyszerűen magát az új helyzetet kell megszoknom, ezzel az új "babával" (így neveztem el a kanült). Úgy érzem, hogy olyan, mint amikor a Bazsi megszületett. Egy hétig az az érzésem volt, hogy minden pillanatban oda kell figyelnem rá, hogy rendben legyen. Nem mertem minden pozícióban megfogni olyan pici volt stb. Na most úgyanezt érzem. MInden percben odafigyelni nehogy valamit csináljon vele és nem merem a megszokott pozicíóba megfogni. Tudom, hogy idő kérdése és megszokom, csak nagyon furcsa még és féltem a kiskrapekot!

    Köszönöm a buzdító szavakat, ölelést, puszikat nektek!Tényleg nagyon jól esik, hogy ennyien itt vagytok velünk:-)

    Sok puszi nektek

    VálaszTörlés
  5. Ez milyen aranyos volt, hogy Niki egy igazi anyatigris, dehát tényleg az :D :D
    Biztos az elején fura a kanül, de majd belejöttök, persze Niki is, és természetessé válik.

    A parkolóórás kérdés szerintem is felháborító :( Sajnos Pesten nem éri meg autózni ilyen szempontból sem, a bkv sem olcsó, de még mindig kevesebbre jön ki.
    Kitartás Nektek, pussz: Nyiszti

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!

    Örömmel olvasom, hogy Bazsi ilyen jól veszi az akadályokat.
    Eleinte nekem is nehezen ment a kanült megszokni. Vagyis a hozzá tartozó két 8 méteres "madzagot". Szimplán, csak póráznak hívtam :). De tényleg nagyon hasznos.

    Kitartást Nektek!
    Bazsinak hatalmas ölelést és puszit!

    Kati

    VálaszTörlés