2011. március 9., szerda

Már a boxban

2011. március 9

Sajnos két napja nem írtam, rajtam kívül álló okok miatt. Hétfőn hosszas totúra mellett bekerültünk a boxba és nem elég, hogy a Peti otthon lebetegedett de még én is! Szóval teljes káosz! Egyszerűen nem volt rá energiám, hogy leüljek és írjak. Még most is nehezen szántam rá magam, mert nagyon kell pihennem, de már úgy éreztem muszály írnom.

Hérfő reggel és a délelött is egy káosz volt. A Heim Pál kórházba mentünk CT vizsgálatra, aztán utánna itt helyben EEG és utánna már a steril box. Kb. 12 körül feléertünk a 4.emeletre a Bazsit elvették tőlem egy fürdetésre és borotválásra. Egy tincset megmentettem azért:-) Gyorsan lerohantam egy váltóruháért és mire visszaértem már kis kopaszon várt benn a boxba egy nővér kötötte rá éppen az infúziókat! Az első nap nagyjából arról szólt, hogy szokjunk mindent az új helyzetbe. Újra meg kellett tanulni benn mindent. A Mamával váltogattuk egymást, aztán éjjelre én maradtam benn. Azt hiszem ez gyengített le nagyon, annyira, hogy reggelre már nekem is hasonló tünetek jelentkeztek, mint a Petinél. Teljes kétségbeesés fogott el, hogy most mi lesz velünk. A Mamát nem hagyhatom benn olyan sokáig és meg kidőlök mi lesz! Nem kívánom senkinek ezt az egészet, pláne ilyen állapotba. Pihentem kicsit és összesezedtem minden erőmet de éreztem, hogy már nem vagyok jól. Estére hőemelkedésem lett. Megszületett a döntés a Bazsit éjszakára ott kell hagynom, mert nem megy, A nővérek nagyon rendesek voltak, tényleg minden értelembe. Köszönöm nekik. Ma éjjel is még ez lesz, mert érzem még mindig nem vagyok jól, pihennem kell.

A Bazsi jól van. Tegnap elkezdték a kemót, és egyenlőre jól viseli. A bőre van csak nagyon oda, valőszínűleg a fertőtlenítőszertől, amivel fürdetni kell. Ma vért kapott, hogy kicsit rendezzék a vérképet, mert kicsit vérszegény volt. Nehezen viseli az új helyzetet, főleg, hogy kesztyű, maszk, sapka és mindeféle van rajtunk. Egyfolytában tépkedi le rólam.

Mára ennyit tudtam csak kipréselni magamból. Sajnálom, de még mindig nagyon gyenge vagyok és most minden erőmre szükség van, így megyek pihenni kicsit!

2 megjegyzés: