2011. április 28., csütörtök

40. és 41. nap: Már a Démétér házban:-)

2011. április 28

Tegnap jubiláltunk, két okból is. Tegnap voltunk kerek 40 naposak és tegnap volt 2 hónapja, hogy Pesten vagyunk. Sokszor elgondolkozom, azon, hogy milyen hosszú idő és visszagondolva hálás vagyok azért, hogy ilyen könnyen vette Bazsi a nehéz akadályokat. Mert azt hiszem és remélem, hogy kimondhatom már, hogy túl vagyunk a nehezén. Legalább is így érzem:-) Az a megérzésem, hogy pár hét múlva ha így alakulnak tovább a dolgok, akkor már otthon leszünk és ahogy azt reméltem már otthon tölthetjük a Bazsi születésnapját:-)

Tegnap ismét annyira hirtelen felgyorsultak az események, hogy nem volt időm gép elé ülni. Úgy volt terv szerint, hogy Anya alszik benn a Bazsinál ln pedig pihenek mert már harmadik napja óránként kel éjszaka és már nagyon fáradtnak éreztem magam. Délután ismét kijöhettünk a Démétér házba és amikor este mentünk vissza, akkor kaptuk a jó hírt, hogy kinn aludhatunk a házba:-) Először azt hittem, hogy csak estére de aztán kiderült, hogy nem, végleg elhagyhatjuk a szobát:-) Vagyis hivatalosan a Démétér házba kerülünk ki:-) Ez fantasztikus hír. Bazsi olyan jól van és olyan szépek az eredményei, hogy már ambuláns betegként kezelnek minket:-) Ennek nagyon megörültem. Az viszont elég kellemetlen volt, hogy este 6-7 órakor még előttünk állt a cuccok kipakolása a szobából. Bár mondták, hogy maradhat még reggelig benn egy-két dolog de igyekeztünk minél több dolgot kivinni. Szóval Bazsit gyorsan megetettük, aztán lefürdettük és végül elkezdtünk pakolni és áthordani a dolgokat. A gyógyszereket megkaptuk, ami talán mára összeállt bennem, hogy mikor mit kell adnom. Nem akarom részletezni de elég sok.

Ma reggel még egy kontroll vizsgálatunk volt, aztán jöhettünk is át a házba:-) Délelőtt sétáltunk még egy nagyot, egész pontosan Anya a Bazsival én pedig rendet raktam és kitakarítottam mindent, aztán egész délután játszottunk meg mindenfélét csináltunk:-) Nagyon jó érzés, hogy végre eljutottunk idáig is:-)

Ma is nagyon szépek lettek az eredményeink, így holnap reggel kell mennünk még egy vizsgálatra és aztán ha mindent rendben találtak akkor az egész hétvége a miénk és csak hétfőn kell visszamennünk:-)

Nagyon boldogok vagyunk, és fáradtak is egyben... Bazsi napok óta nagyon nehezen alszik. De ez már csak apróság:-)

Nagyon nagyon örülök, hogy Anya itt van velem. Sokat segít és sokat nevetünk együtt:-) Szóval mondhatom, hogy azt leszámítva, hogy a Peti nincs itt minden Happy:-) Végre:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése