2011. április 19., kedd

32. nap: Egy nagyon szép, nyugis nap

2011. április 19


Bazsi ma nagyon jól volt. Végre újra teljes mértékben önmaga volt. Sokat nevetett és játszott és lehet mondani, hogy szépen evett is.


Az éjszaka sajnos nem volt egyszerű. Bazsi éjféltől hajnali háromig többször felsírt és aztán reggel fél ötkor felkelt és ő úgy döntött, hogy mostantól bulizik:-) Szóval rendesen lefárasztott. Mama reggel 7-re jött és elmondása alapján neki is nehéz éjszakája volt, mert szegénykémnek begörcsölt a veséje. Megint előjött a veseköve, úgyhogy szegényem éjszaka sokat szenvedett. Ezért ma megpróbáltam minél többet benn lenni a Bazsinál, hogy ha nehogy gond legyen. Most is, amint végeztem már megyek is vissza hozzá és bízok benne, hogy a ma éjszaka már mind a hármunknak jobb lesz:-)


Az eredmények ma is csodálatosak. Ma ismét emelkedtek az értékek és, ami a plusz jó hír, hogy a trombocita száma is emelkedett, ami azt jelenti, hogy annak a termelődése is beindul. Lassan eljön az az idő, hogy nem kell minden nap vérképet nézni. A mai eredmények 11.000 összfehérvérsejtszám és 6500 neutrophin szám:-) Szóval nagyon klassz minden!


Ma már lázunk sem volt, aminek külön örültem. Remélem, hogy lassan el is múlnak végleg a hőemelkedések és lázak, mert kicsit megviselte szegénykémet.


Izgatottan várom, hogy mikor kerülhetünk át a másik épületbe. Remélem mire a hétvégén feljön a Peti már ott leszünk:-)


Most megyek is mert nagyon fáradt vagyok, nem túl sokat pihentem és reményeim szerint most fogok tudni alukálni egy kicsit:-)


Még 3 nap és apa itt van:-))) Már nagyon várunk!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése