2011. április 7., csütörtök

19. és 20. nap: Hullámvölgyből újra egy jó eredménnyel

2011. április 07
Ma egy hónapja, hogy a boxban vagyunk! Hihetetlen, hogy már ennyi idő eltelt és mégis igaz! A napok most, hogy a Peti elment még lassabban mennek és mégis ha belegondolok, hogy már mennyi idő elment, akkor azt mondom HUH...már mindjárt vége:-)

Tegnap sajnos nem tudtam blogot írni, mert az előző napokhoz hasonlóan nem volt net az alaptványi házban. MOst is rendhagyó módon írok, benntről a boxból. Igen itt alszik mellettem az ágyában a Bazsi:-) Eddig ez nem jött össze és remélem most be tudom fejezni, mert amikor fenn van a Bazsi nem lehet ilyen hosszú időt eltölteni a gép mellett és amikor alszik nem tudtam írni mert mostanáig be volt zacskózva a lap top. Vagyis ahogy elkezdtem gépelni felébredt. MOst levehettem így gondoltam amíg alszik gyorsan kihasználom a lehetőséget és megírom, ami történt. Sajnos a rossz hrem, hogy képeket addig még a házban nem lesz net nem tudok feltölteni, de ami késik nem múlik:-)

A benn töltött éjszakát ügyesen megoldottuk a Mamával felváltva és szerencsére ő is nagyon jól bírta. Sőt képzeljétek el még aludni is tudott a székben:-) Érdekes dolog ez. Én féltem őt közben meg ő sugároz nekem annyi erőt, hogy az fantasztikus:-) Köszi Mami!

Tegnap egy kisebb hullámvölgybe kerültünk, de tudtam, hogy minden rendben lesz. Csak így lehet, ehhez makacsul ragaszkodtam. A sejtszámok tovább estek (1300/600-ra) és belázasodott a kis pöttöm Manó! Azt mondták három dolog lehetséges: 1. Teljesen normális, a folyamat része 2. Valamilyen fertőzést kapott 3. Kilöködési folyamat indult be. Ebből a harmadik a legrosszabb lehetőség, de erre gondolni se mertem. Hazudnék ha azt mondanám nem izgultam, de minden porcikám bízott a legjobbakban. Azt mondták elvégeznek egy vizsgálatot, ami óből kiderülhet ez a dolog, ami a donor és saját sejt arányait viszgálja. Ez amúgy 1 hétig tartana, de mint kiderült Bazsi lány donort kapott így egy nap alatt meg lesz az eredmény. Ma nagy izgalommal vártam a végeredményt. Megszületett. A mai sejtek növekedtek 2300/1020-ra és a donorsejtek aránya 96% :-))) Ez fantasztikus tapadási arány:-) Ennél jobb hírt nem is kaphattam volna. Mondták, hogy ez még csökkenhet, ami nem baj, mert a Bazsi sejtjei félig jók voltak. Innentől kezdve csak a végeredményre kell koncentrálni:-) Szóval győztek a kis "rózsaszín sejtek" :-)))

Bazsa jól van! Már újra sokat mosolyog és kezd teljesen visszatérni saját kis személyisége, aminek nagyon örülök. Reggel már 7 kiló volt:-) Sajnos ma is van egy kis hőemelkedés de most kap széles spektrumú antibiotikumokat és ha kell lázcsillapítót. Ha így alakulnak tovább a dolgok, és lesz hely, akkor hamarosan kikerülhetünk a boxból egy félsteril szobába:-)


Ma éjszaka mi is és a Bazsi is nyugodtan tudtunk aludni, amiért nagyon hálás vagyok a Szilvi nővérnek:-) Köszönöm. Azt hiszem itt az ideje, hogy köszönetet mondjak, azoknak a nővéreknek, akik ilyen szívvel és lélekkel állnak hozzánk a Bazsihoz! Köszönöm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése