2011. április 11., hétfő

24. nap: Kezdődik a 6. hét, de már lehet, hogy nem itt fejeződik be :-)

2011. április 11

A mai napon megkezdődik a 6. netünk, amit a boxban töltünk, de valósznű, hogy ezt már nem itt fejezzük be:-)
Az éjszakánk szépen kelt, Bazsi szépen aludt és kajában is behozta a napközbeni lemaradását, amik az alvások miatt kimaradtak. Reggel 6-ra jöttem hozzá és szokásos izgalommal vártam az eredményeket és, hogy hátha megtudunk valamit a box elhagyásról.

Az eredmények mára megint javultak 3000/1200-os arányra. Ennek nagyon örültem és mondta is a doktor Úr, hogy szépen haladunk előre, ahogy kell és jelenleg nem is az állapotunk, hanem a helyhiány okozza a benn létünket a boxban. Sajnos Bazsi folyamatosan szinte láza és most már bebizonyosodott, hogy a tegnap bőr pirossága egy kisebb GVH jele volt. Most ismét visszaemelték az eredeti adagba a szteroidokat, és a bőre szépen javult mára. Ez jó hír mivel, hamar reagált a gyógyszerre. Most a tervek szerint 10 napig, két hétig kapja a szteroidokat, aztán meglátjuk, hogy hogyan alakul a kis bőre.

A nap nagy híre, hogy a folyosón összefutottam a főnővérrel és azt mondta, hogy úgy néz ki, hogy a héten átkerülünk egy rendes szobába:-) Egyenlőre még nagyon sakkoznak a helyekkel így semmi sem biztos, de ezzel a kijelentéssel már ismét egy lépéssel közelebb kerültünk a következő lépéshez. Eddig csak szó volt róla, most már azért valami konkrétabb információt kaptunk:-)

Apának üzenjük, hogy nagyon szeretjük és tanulgassa a Panda Péter táncot mert Bazsi és én is nagyon kíváncsian várjuk:-) Már csak 5-öt kell aludni és újra itt vagy:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése