2011. április 8., péntek

21. nap: Újabb bizonyíték az állandó bizonytalanságra

2011. április 08
Ma egy éve, hogy elkezdődött a Bazsival a kálváriánk. Nem, nem ma van egy éve, hogy megszületett, de pont ezen a napon 2010-ben kerültem be a kórházba 30 hetes veszélyeztetett terhesen, ahol nem egész két hónap után született meg a mi kis Bazsink.

Az éjszakánk nagyon szépen telt, mert ismét egy olyan nővér volt, a Mariann, aki nagy nagy szeretettel gondozza a Bazsit, így leszámítva a szokásos rossz érzést nyugodt szívvel altattam el a Bazsit és mentem el pihenni. Reggel képtelen voltam felkelni fél hatkor. Nem tudom mi volt velem, valószínűleg a tegnapi kezelés, amit a Milántól kaptam, és amit nagyon köszönök neki ez úton is volt rám ilyen hatással. Már múltkor is észrevettem, hogy másnap reggel teljesen tétó vagyok. Mama aranyos volt mert megkérdezte jöjjön-e. Hálás voltam érte, hogy ő ment így még egy kicsit tudtam pihenni. Reggel 8-ra mentem és Bazsi akkor kelt. A délelött a szokásos forgatókönyvben zajlott. Volt fürdésünk, csőcserénk és a vizit is megtörtént. Bazsi azonban nagyon nyűgös volt, ami mostanra teljesen kitört belőle. Nagy valószínűséggel jön a felső foga, a két középső melletti. Nincs elég baja szegénykémnek most még ez is. Egész nap csak kézben van el, és hihetetlenül nyűgös. Most is úgy írom a blogot, hogy egyik kezembe tartom, és úgy alszik.
1 órával ez előtt olyan sírást vágott le pelenkázás közben, hogy a nővér jött be. Nem engedte átpelenkázni magát, minden tiszta kaki lett.
Ma tartottak velem egy interjút és képeket, felvételeket is készítettek az osztályról, a Démétér-házról és más betegeknek. Egy támogatónak kellett belső PR filmre. Érdekes élmény volt, de örültem, hogy segíthettem, mert azt gondolom ez a legkevesebb, amit megtehetünk az alapítványnak.

Az eredmények ma megint kicsit rosszabbodtak. Mára 1300 összfehérvérsejtje és 700 neutrophine lett a Bazsinak. Ma kapott ez miatt neuphogént, de azt mondták ez bevett eljárás a transzplantáció alatt. A visszaesés pedig előfordul, ilyenkor még állandó hullámzás van. Tegnap kiugrottam a bőrömből az örömtől, ma meg kicsit elkámpicsorodtam. De eldöntöttem nem hagyom magam! Akkor is minden rendben lesz:-)
Már csak egy nap és itt a Peti:-) Igaz rövid időre, de legalább együtt lehetünk:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése