2011. április 4., hétfő

17. nap: Egy újabb szép eredményekkel teli nap

2011. április 4
Ma kezdtük meg az ötödik hetet a boxban de már félsterilen, és nagyon szép eredményekkel!

Az esti altatás és az éjszaka sajnos nagyon nem volt egyszerű ismét. Egy kicsit feszélyezett is a helyzet megmondom őszintén mert tudtam, hogy a Peti már nincs itt. A Mama mindig mondja, hogy higgyem el ő bírja, de valahogy mégis kicsit őt is féltem mindig. De megbeszéltem vele, hogy nagyon szépen megkérem szóljon, ha tényleg nem bírja őszintén, mert tudnom kell, hogy vele minden rendben van. Most is azon izgulok, hogy a frontos idő, mert jön a vihar sajnos, megviseli-e! De sietek vissza majd, ahogy végeztem a dolgaimmal.

A Peti nagyon hiányzik, de azt hiszem ezt nem kell minden egyes alkalommal leírnom, mert teljesen egyértelmű. Kicsit lassabban mennek a napok mióta elment, azaz jobban mondva a nap, mert még csak tegnap ment el. De sebaj! Bazsinak is mondtam, hogy már csak 5-öt kell aludni és Apa itt lesz megint egy kicsit:-)

Az eredményeink továbbra is csodálatosak:-) A mai adatok 3000 összfehérvérsejt és 900 neutrophin. Tényleg fantasztikus, az orvosok is nagyon bíztatónak látják a helyzetet. Láza ma sem volt, és minden értéke rendben volt, még a trombocita és hemoglobin szint is. A kedve Bazsinak sokat javult úgy veszem észre. Egyre többet mosolyog, aminek nagyon örülök és ma délután már egész nyugodtan aludt. Szépen eszik, aminek eredményeképpen holnap elveszik a mellétáplálást:-) A doktor Úr, Úrak, mert mindegyik úgy látják, hogy nagyon szépen alakulnak a dolgaink és ők is hihetetlennek tartják ezeket a fantasztikus eredményeket. A bőre is sokat javult a Bazsinak és GVH-nak jele nincs:-) aminek külön örülök.

Ma éjszaka egy nagyon aranyos nővér lesz velünk, úgyhogy bízok benne, hogy Bazsi nyugodtan fog aludni. Tegnap este megint nagyon nehezen hagytam ott. Megmondom őszintén egyre nehezebb éjszakánként ott hagyni. Mindig arra gondolok, hogy milyen rossz lehet neki, amikor felébred és egyedül van abban a csúnya szobában. Most már legalább hamarabb benn van nála az ember, mert nem kell annyira beöltözni. Apropó beöltözés. Ma mondták, hogy húzzuk vissza a kesztyűt, mert, hogy nehogy megfertőzzük a bennünk lévő bacival (ESBL) a többi beteget. Ennek nem nagyon örültem mert megint megszűnt az a kicsi kontakt egymás között, de megértem és teljes mértékben tiszteletben tartom. Bazsinak nagyon nem tetszik a dolog, mert a mostani vékonyabb köppenyt és a kesztyűt is megint piszkálta és nézett rám mérgesen, hogy ez megint mi? Ma már kiderült, hogy semmit nem küldenek a sterilizálóba. A ruhákat vasalva kell beadni, a játékokat fertőtlenítő spray-vel átfújni és a cumisüveget is ehhez hasonlóan. Vagyis mára újabb nyitás történt a nagyvilág felé.

Ma egy másik dolgot is sikerült elintéznem. Beszéltem a főnővérrel az ominózus problémánk kapcsán. Elmeséltem részletesen a történteket és megkértem, hogy ha egy mód és lehetőség van rá többet ne osszon be minket ő hozzá. Nagyon aranyos volt és úgy gondolom teljes mértékben úgy kezelte a helyzetet, ahogy egy főnővérnek kell, kellő mértékben diszkréten. Elmondta, hogy meg fogja hallatani mind két félt, jobban mondva mind a hármat, mert a másik nővért is megkérdezi, hogy mi történt és elrendezi amit kell. Azt gondolom mindent megtettünk az ügy érdekében.

Tegnap este úgy volt, hogy megint hozzá kerülünk, amit aztán a nővérek egymás között a kérésemre megoldottak, hogy ne így legyen. Tegnap este is történt egy szituáció, de ebbe már nem akarok belemenni, mert egyrészt feltételezés, másrészt már nagyon nem érdekel. Nem vagyok hajlandó foglalkozni ezzel a Hölggyel tovább, ha csak nem kér meg ő, hogy az elmondottak után beszéljünk, mert akkor a szemébe is megmondom a véleményem. Van nekem fontosabb dolgom, amivel foglalkozzak.

Bár megígértem a Petinek, hogy minden nap rakok fel képeket, de sajnos ma nem sikerült képet csinálnom mert lenn felejtettem a fényképezőt, de majd holnap:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése