2011. április 5., kedd

18.nap: Bizakodás




2011. április 05


Ma talán ismét azt mondhatnám, hogy egy teljesen átlagos nap volt, mostanság átlagos nap, bár az is igaz, hogy minden nap történik valami, amitől mégsem lesz semmi átlagos.


Majdnem nem sikerült ma a blogot megírnom, ugyanis az egész kórház területén elment az Internet hozzáférhetőség. Már nagyon elszomorodtam, hogy ma nem tudom megosztani veletek, hogy mi történt illetve, hogy a készült képeket nem tudom megmutatni, főleg a Petinek. De a sors megoldotta a problémámat. Egy kedves Anyuka és lánya, akik a szomszédságunkban laknak felajánlották, hogy megírhatom a dolgaimat az ő laptopjukról. Ez úton is nagyon szépen köszönöm nekik!


A Bazsi éjszaka nagyon szépen aludt. A megérzésem bebizonyosodott, hogy nyugodt voltam én is mert olyan nővér volt éjszaka, akiben teljes mértékben megbízok. Érdekes, hogy nem is volt gond a Bazsival, szépen vissza tudta altatni kétszer amikor felkelt. Reggel a Mama ment 6-ra és ő is mondta, amikor 8-kor váltottam, hogy minden rendben volt. Ma éjszaka sajnos már kevésbé vagyok nyugodt, mert két nővérből kettő olyan, akikbe egyáltalán nem bízok meg, az egyik az, akivel a gondok voltak. Sajnos az 5 hét alatt már kitapasztaltam, hogy ki az, akiben megbízok és tudom el tudja látni a fiamat és ki az, aki nem. A harmadik nővér nagyon aranyos, de őt nem kérhetem meg, hogy a többi betege mellé átvegye a Bazsit is. Szóval azt a döntés hoztam meg, hogy ma benn maradunk vele. Ugyse lennék nyugodt. Úgyhogy a terv a következő. Én most megyek vissza 9 körül benn maradok éjfélig, 1-ig és aztán a Mama reggel 5-ig, 5-re meg megyek én. Így legalább mind a ketten tudunk pihenni valamennyit. Bízok benne, hogy holnap már nem ilyen nővérek lesznek és, amibe még inkább bízok, az az, hogy hamarosan már nem lesz ilyen problémánk mert elhagyhatjuk a boxot. Akkor már nem lesz ilyen gond, mert már benn tudok aludni vele. Szóval már csak addig kell kihúzni még kijöhetünk, amit sajnos nem tudok mikor lesz, de bízok benne, hogy minél hamarabb.


Bazsinak nagyon szép súlya van, 6900 gramm, és szépen eszik. Mára le lett állítva a mellétáplálsa és eddig minden rendben megy az étkezés és ivás terén is. Az eredmények ma is szépek voltak. Bár kicsit vissza estek a sejtek számban, de ez nem jelent problémát azt mondta a doktor Úr. A mai eredmény 1500/600. A lényeg, hogy 500 felett van továbbra is a neutrophinek száma. A bőre tovább javult a Bazsinak, így a szteroidos krémet már nem kell használni. A közeljövőbeli terve az orvosoknak a Bazsival, hogy lassan átállítják a gyógyszereit szájon át szedhető gyógyszerekre. Továbbra is abban kell reménykedni, hogy minden ilyen klassz marad és nem jelentkezik semmilyen GVH, mert, ahogy ma a doktor Úr elmondta nálunk nem kell jelentkeznie még kicsinek sem, mert az a daganatos gyerekeknél fontos.


A kedve a Bazsinak továbbra is javul. kicsit nyugodtabban is alszik, kicsit úgy érzem kezdem visszakapni a fiamat, lassan már olyan kis mosolygós újra, amilyen volt:-) Tegnap este amikor felmentem és ketten játszottunk a Mamával vele, akkor hangosan kacagott:-) Ez nagyon jó érzés volt.


Próbálom minél hamarabb bevonzani, hogy, amint a körülmények is olyanok kerüljünk ki egy normális szobába. Tulajdonképpen már a mostani eredményekkel is mehetnénk, de nincs hely. Tele van az osztály összes szobája, még a boxokat is feltöltötték mind. Én akkor is bízok, bízok és bízok, hiszen mást nem tehetek az ügy érdekében.

3 megjegyzés:

  1. Ember feletti amit Ti hárman végigcsináltok!!!!Nagyon sokat gondolunk Rátok,és változatlanul szorítunk,hogy mielőbb itthon legyetek makk egészségesen!Bazsa igazán jól néz ki,nem is látszik rajta mennyit küzd!Remélem hamarosan megnyunyálhatjuk!!!!Sok puszit és ölelést küldünk!(a képeket mindig megmutatjuk a Dominak is,és rendre mosolyog az Ő "beszélgetőpartnerének":-))

    VálaszTörlés
  2. Pont erre gondoltam én is, hogy milyen szép a Bazsi arca és milyen kis formás. Egyre közelebb és közelebb vagytok a célhoz, büszkék lehettek magatokra és erre az ici- pici emberkétekre.
    Örülök, hogy még a mamádról is láthattunk képet. Az ő arckifejezése szintén a maszk ellenére is mindent elárul. :)

    VálaszTörlés
  3. Aranyosak vagytok:-)
    Tényleg nagyon jól néz ki a kicsi fiúnk! Azt beszéltük a főnővérrel is, hogy olyan, mint aki nem is transzplantálva lett, hanem momdjuk wellnes hétvégén:-)
    Én is alig várom már, hogy hazakerüljünk és találkozhassunk mindenkivel:-)

    Sok puszi nektek

    VálaszTörlés