2011. április 13., szerda

26. nap: Kicsit fáradtan

2011. április 13

Végre együtt töltöttük az első éjszakát:-)

Nagyon jó érzés volt minden, ami az új helyzettel járt...hogy újra érezhettem a kicsi bőrét, hogy kicsit szabadabban lehettünk és, hogy végre nem a boxban voltunk, együtt aludhattam vele:-) Igaz, hogy nagyon hosszú volt az éjszaka és ma nem is tudtam nap közben pihenni, úgyhogy kicsit fáradt vagyok, hogy egészen őszinte legyek nagyon is. A Bazsa tegnap este ismét belázasodott ez miatt kicsit nyűgös volt. Ezzel még nem is lett volna nagy probléma, csak a monitor, amivel a pulzusát, légzés számát is mi egyebet néznek, konkrétan egész éjszaka csipogott, körülbelül 20 percenként, amire nem csak én, hanem sajnos ő is felébredt rendszeresen. Ez egészen kimerített.

Remélem, hogy a ma éjszaka már könnyebb lesz és tanulva a mai napból azt hiszem a holnapi nap pihenő időimet teljes mértékben a pihenésre, alvásra szánom.

Az értékek ma nagyon szépen alakulnak, sőt a mai eredményekből abból is lehet következtetni, hogy valamilyen immunreakció indult el a Bazsi szervezetében ezért is lázas. Ez nem rossz hír, nagyon is jó, csak egy faktor, ami magyarázhatja is a lázakat. A mai sejtszámok hihetetlen mértékben emelkedtek 8000/4300 lett a mai sejtszám:-) Ez nagyon szép eredmény.

Azt hiszem ma igen szűk szavú vagyok, mert lassan megyek vissza hozzá és érzem pihenésre van szükségem, de megyek mert mindenképpen vele akarok lenni az éjszaka.

Holnap már igyekszem bővebben írni és ha lehetőségem van rá akkor képeket is készíteni az új helyzetről:-)

Jó éjszakát mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése