2010. november 8., hétfő

Újra itthon:-)

2010. november 8

Újra itthon:-))))

Nagyon izgultunk a mai nap miatt, de hazajöhettünk:-) Nagyon boldog vagyok:-)

Bár a mai nap, az utazás, a betegség és minden megviselt egy kicsit, mai miatt hisztisebb voltam a kelleténél...bocsánat mindenkinek, akit megbántottam, ez miatt, legfőképpen a férjemet!!!

Az eredmények sajnos nem voltak 100 % -osak, mert a neutrophinünk lecsökkent 230-ra, de az orvos úgy látta Bazsi jó állapotban van, szépen fejlődik ezért adott neki egy szurit és jöhettünk haza! Szerdán meg kell látogatnunk a pécsi kórházat még egy szurira és egy vérképre, és annak a függvényében derül ki, hogy mikor kell legközelebb Pestre mennünk!

Ma is volt egy kezelésünk! Bazsi nagyon évezte...végig dundizott:-) A ma délelőtt lefárasztotta, mert a vérvétel megint nem volt egyszerű, így egész hazafelé is alukált:-)

Most rohanok, mert én is lenézek kicsit a Lépcsőházba...megnézni, hogy mi mindent szerveztek a kis Manónknak!

ÚJRA ITTHON:-))))

4 megjegyzés:

  1. IGENIGENIGENNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!! Na végre! Örülök, hajrááááááá Bazsiiii! :)))))))))) És persze Ti is :) Pihenjetek is kicsit, mikor Bazsi alszik használjátok ki! :D

    Pussszzz

    VálaszTörlés
  2. Mi is lent voltunk a buliban, de nem talalkoztunk...

    VálaszTörlés
  3. Ma láttam Bazsit nagyon jófej volt és sokat nevetett!

    VálaszTörlés
  4. Igy tovabb Bazsi!!!Jo bulit!!!

    VálaszTörlés