2010. november 25., csütörtök

Régi "jó barátunk" visszatért

2010. november 25

Az éjszakánk nagyon nehezen telt. Bazsi alig aludt, pedig nagyon nagyon jó lett volna aludni mind a hármunknak egy nagyot. 11-től 01-ig 20 percenként felkelt sírva, ami után végképp nem tudtam mit kezdeni vele, így magamhoz vettem és elvonultam vele egy másik szobába, ne zavarjuk a Petit mert már éreztem, hogy ez az éjszaka nem lesz egyszerű. Az én férjem, olyan édes volt, hogy átjött megyünk vissza a közös ágyunkba, mert ezt együtt fogjuk megoldani! Így hát ő is szenvedett velünk! Szegényt mindig sajnálom ilyenkor, hisz ő utána egész nap dolgozik.
Szóval egész éjjel nagyon sokat sírt a Bazsi és nagyon nyűgös volt. Az a legrosszabb, hogy tulajdonképpen nem tudtam eldönteni, hogy csak a foga, vagy valami nagy baj van. Folyamatosan fogtam a fejét, de láznak nyomát se éreztem. Reggelre persze mosolyogva ébredt az én kis Manóm:-)

Reggel miután a kórházba értünk, a doktornő közölte a hírt, ismét coli van a vizeletében, vagyis ez a felelős a történtekért és nem csak a fog. A jó hír, hogy nem nagyobb gond, a rossz, hogy sajna több mint egy sima fogzási probléma. A colival már jó ideje küzdünk, tulajdonképpen születése óta. Nagyon makacs egy baci!

Este a sok sok teendő és esemény után amikor hazaértem a férjem a kisfiamat tartotta a kezébe ő pedig egy kis virágcsokrot és így kívántak boldog születésnapot nekem:-) Azt hiszem EZ VOLT A NAP CSÚCSPONTJA:-)))

2 megjegyzés:

  1. Megragadnám az alkalmat, hogy én is Nagyon Boldog Szülinapot Kívánjak Neked, Drága! :)
    Sok szép ilyen napot az életedbe, örömmel, egészséggel és a szerelmed és fiad mosolyával tarkítva! :)
    Puszi nektek!

    VálaszTörlés
  2. Eljött a nagy nap, a pihenés napja. Ha már a kedves férjed egy igazi főnyeremény és mindenből kiveszi a részét, akkor használod ki, és gyűjts ma éjjel energiát az elkövetkezendő napokra!

    Szép napot nektek!

    VálaszTörlés