2010. november 11., csütörtök

Egy kicsit nyűgősebb nap

2010. november 11

Éjszaka a Manó többször ébresztett. Egyfolytában elmászkált a helyéről és kétszer is arra ébredtem fel, hogy a kis megfigyelőn valami koccanást hallok, aztán pedig sírást. Beütötte a kis feját a kis ágyba, mert lecsúszott a párnás részről. Reggel pedig úgy ébredt, hogy a lábai kalimpáltak az ágy rácsain kifelé:-) Nagyon édi volt!

Már 2 napja nagyon nyűgös a Drágám, ahogy írtam is de ma csúcsot döntött. 5 percre nem tudom letenni, csak a játszószőnyegen volt el néha. Egész nap turmákolta a kis szájába a kezét, kocogtatja a fogínét és amikor hozzáérek űvölt. Ráadásul a kis dudor a fogínyén gyanúsan egyre nagyobb.

Ma felhívtam a Doktor Urat! Jövő héten szerdán kell csak felmennünk kontroll vizsgálatra és remélhetőleg utána már jöhetünk is haza rögtön:-) Már kedden délután felmegyünk, mert akkor megint el tudunk menni kedden és szerdán is két kezelésre is!

HOLNAP ISMÉT JELENTKEZÜNK INNEN MANÓVILÁGBÓL:-)

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok Drágák! :)
    Remélem kicsit megnyugodott a kis Bazsimazsi :)
    Maczyval beszéltem, és hétfőn akkor én is bejelentkeznék meló után (kb. fél6 magassága) hozzátok, ha lehet :)
    Maczy eljön elém, azt mondta, és a szaván is fogom :D
    Addig meg puszi, és várom a dönörűséges képeket Bazsinkról :)
    Pusz

    VálaszTörlés
  2. A Maczy szaván is lesz fogva, holnap 16:30 körül érkezem, viszek mindenféle földi jót és végre láthatlak benneteket otthon :)

    Addig is kitartást, bírjátok i valahogy nélkülem :P

    VálaszTörlés