2010. november 3., szerda

Egész nap itthon

2010. november 03

Manó ma reggel huncut módon 5 órakor már magyarázott az ágyában. Annyira édes reggel...nem sír, csak jár a kis szája, játszik a csicsikendővel és csak a babfigyelőn látom, ahogy világítanak gomb kis szemei:-)
Gondoltam húzom kicsit az időt, de nem jött össze, ez az időzavar még nem rendeződött a kis Drágánál. Így hát 5.30 körül átestünk a reggeli szertartáson...pelenkázás, súlymérés, evés és egy gyógyszerek. Most viszont okosabb voltam, mint tegnap és a Peti tanácsára közénk raktam, hátha visszaalszik. Így is lett! Igaz fél órába telt de aludtunk még 8 óráig.

Elhatároztam, hogy ma pihenünk egész nap...hát Manó nem így gondolta! Nagyon nyügi volt egész nap. Remélem csak a kis fogacskája dolgozik, mert ennek jelei mutatkoztak. LÁzunk nem volt, se hőemelkedés, úgyhogy biztos minden rendben van!

Ma megkaptuk megint a kezelésünket. Érződött a nyűgössége, mert sokkal többet sírt közbe, mint szokott, főleg a kis mellkasánál. De aztán lenyugodott és hami után be is aludtunk!

Most én is megyek, mert nagyon fáradt vagyok. Két napja megint estére úgy elfáradok, mintha egész nap futottam volna...JÓ ÉJT MANÓ! JÓ ÉJT MINDENKI!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése