2010. november 20., szombat

Nagyon jól vagyunk

2010. november 20

Nehezen találtam címet a mai blog bejegyzésemnek, mert kicsit kezdjük úgy érezni magunkat, mintha minden rendben lenne! Csak a gyógyszerek és tudat, hogy jövő héten ismét fel kell utaznunk Pestre emlékeztet jelenleg arra, hogy nem vagyunk egy teljesen "normális" család. Annyira szép lenne, ha ez örökre így maradna...már elkezdtünk nagyot álmodni és azon gondolkodni, kicsit tervezgetni, hogy mi lesz karácsonykor. Most egész nagy chance van arra, hogy itthon leszünk együtt hárman. Ma láttam is a Tescoban egy édi kis baba mikulás jelmezt, nagyon édi volt, elképzeltem benne a Bazsit:-)

Tegnap nem írtam semmit mert, a Bazsi későn 9 után aludt el és akkor már inkább a párommal foglalkoztam, hiszen nincs minden nap 10 éves évforduló:-) Ma meg is ünnepeltük kicsit. Elmentünk Siklósra fürcsizni kicsit, aztán pedig a Tenkes csárádban vacsiztunk is egyet, miközben nosztalgiáztunk az elmúlt időkről.

Ma egy másik babánál teljesen átlagos dolog történt a kis Manóval. A Petit rögtön fel is hívtam, nagy örömömben, aki persze nevetve mesélte, hogy kicsit hangosabb a telefonja a kelleténél és pont egy ügyféllel beszélt, miközben a következő sztorit ecseteltem. A Bazsinak nagyon nagyon rég óta rendes kakija volt:-) Tudom ez olyan furcsa, de higgyétek el, mi nagyon tudunk örülni az ilyen apróságoknak is. Nehezen nyomta ki, olyan kis édesen:-)

A fogfájás mára kicsit csillapodott, már éjszaka is csak egyszer-kétszer ébredt fel a kis Manó, amiért nagyon hálás voltam, mert annál rosszabb nincs, mikor csak sír és sír és nem tudom lenyugtatni semmivel. Talán használ ez a fogpaszta, amit vettünk neki.

Holnap egy kis közös szép napot töltünk majd ismét el...HÁLÁS VAGYOK EZEKÉRT A SZÉP PILLANATOKÉRT...el se tudom mondani mennyire!

3 megjegyzés:

  1. Nikim a borostyán nyakláncról hallottatok már? Fogzásnál segít állítólag. Ha még nincs szóljatok, meglepünk eggyel! PUSZI

    VálaszTörlés
  2. Drága Natim! Hallottam már róla, de sajna nem nagyon volt még rá időm, hogy utánanézzek, hol kaphatok ilyet!

    VálaszTörlés
  3. Jövő héten ha eljutunk hozzátok (remélem) akkor meglepjük majd Bazsit eggyel. Puszi örülök a jó híreknek!

    VálaszTörlés