2010. október 22., péntek

Meglepetés







2010. október 22






Ma reggel ismét egy kisebb séta és egy vérvétel várt ránk, ami jelenleg nem volt túlságosan egyszerű. A Bazsi nem akart adni drága vérét. 6. vénára, a fejében sikerült levenni a vért két kémcsővel. Annyira sűrű volt a vére valamilyen oknál fogva, hogy megalvatt a kémcsőben. Bazsi nagyon sírt én pedig, aki amúgy is alig bírja a vérvételt, nem igazán bírtam, az ájulás határára kerültem. De végül sikerült:-) Nagy gyorsasággal átrohantam a laborba a Bazsi vérével és vártam az eredmányt. Egy idő után az ember megtanulja azokat a szavakat, amik eleinte idegenek voltak, így egy kicsit ő is érti miről beszélnek az orvosok. Így a legfontosabb információt már én is le tudtam olvasni az eredményről. A neutrophin zsám sajnos esett. A tegnap elötti 890-ről 490-re. Ez nem jó hír de egyenlőre annyit mondtak, hogy hétfőn megismételjük addig nem teszünk semmit de mivel Bazsi jól van vissza mehetünk a házba:-)






Délután meglátogatott minket az Ági. Nagyon örültem neki, és ügyesen ide is talált. Ez úton is üzenem, mert tudom, hogy olvasod a blogot, hogy bármikor szeretettel látunk megint:-) Köszi, hogy benéztél! Puszi






Gondoltam gyorsan visszaugrok a kórházba az esti fürdős steril vizekért, amíg az Ági itt van, mert a Peti és Anya csak este 7-kor jön és akkor már késő lesz. Elindultam, amikor ismerős autó fordult be az udvaron...megérkeztek:-) Nagyon, kimondhatatlanul megörültem, hogy ilyen korán ideértek!






Most tartok időben a mostnál...huh ebbe egy kicsit belezavarodtam. A lényeg, hogy most megyünk moziba:-) Egy kicsit kikapcsolódni:-)






Tegnapi nappal van egy kis elmaradásom, amit ma pótolok, a képek:-)






Szóval a mai nap egy IGAZI MEGLEPETÉS volt:-)))

4 megjegyzés:

  1. Dejó végre mosolygós Nikit olvasni! Hétfőn lehet, hogy mi is meglepünk titeket, addig még telefonálunk és gondolkozz, hogy mit hozzunk!

    PuSZI

    VálaszTörlés
  2. Orulok, hogy orultel es en is nagyon boldog vagyok, hogy vegre lathattam Bazsit, aki allandoan csak mosolyog!!!Es persze teged is!!!:)Ha megyek, jelentkezem!!!Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia Nati!

    Az nagyon szupi lenne...különösen, hogy már nagyon kiváncsi vagyok a kismamára:-)
    Majd hívjatok akkor!

    Sok puszi nektek

    VálaszTörlés
  4. Jó, csörgünk és az biztos, hogy csinálunk majd szupi képeket! Nem mintha az eddigiek nem lennének nagyon jók... :):)
    PUSZI

    VálaszTörlés