2011. május 1., vasárnap

43-44.nap: Boldog Anyák napját

2011. május 01


Nagyon furcsa és megható érzés, hogy idén már nekem is lehet mondani: Boldog Anyák napját! Kaptam Bazsitól, apukája hozzájárulásával egy oklevelet, amin a világ legjobb anyukája címe áll. Elsírtam magam a meghatódottságtól!


Ezen a hétvégén éreztük meg igazán, újra hosszú idő után, hogy mit is jelent az a szó, hogy hétvége. Nem voltak vizsgálatok, vérvétel, se csövek, se doktor bácsi és nővérek...csak mi együtt hárman és a nagyi. Egy valami nem volt teljes, hogy mindezt nem otthon tölthettük el és, hogy hamar véget ért mert apának ma már mennie is kellett. De bízok benne, hogy hamarosan már mindez nem így lesz és otthon lehetünk együtt. Otthon? Így több, mint két hónap eltelte után lassan el is felejtem, hogy milyen lehet otthon lenni.


Bazsi nagyon jól van:-) Szépek eszik, játszik és végre az éjszakák is könnyebben telnek. Igaz még mindig felébred de már hamar vissza is alszik és úgy veszem észre lényegesen nyugodtabb.


Ez a hét sokkal hamarabb eltelt, mint az eddigiek, ami nagyon jó. Nem tudom pontosan, hogy mi az oka. Lehet, hogy az, hogy már nem kórházban vagyunk egész nap, még ha a kórház területén belül is, de az mégsem ugyanaz. Vagy azért mert Anya itt volt velünk, vagy mert múlt hétvégén sokkal több időt velünk itt a Peti és több időnk volt feltöltődni. Nem tudom! De mindegy is. A lényeg, hogy hamar eltelt és, ami ennél is fontosabb szépen, mert Bazsival minden rendbe van.


Holnap reggel megyünk kontroll vizsgálatra már a transzplantációs ambulanciára. Ennek egy részt nagyon örülök, viszont más részről kicsit ideges is vagyok miatta. A Bazsi kinn már éppen, hogy elviseli a maszkot amikor baba kocsiban sétálunk, de nem tudom, hogy benn hogyan fogja elviselni. Már pedig rajta kell lennie, mert ott sok ember lesz. Bízok benne, hogy hamar túl leszünk a vérvételen és a vizsgálaton és, hogy minden rendben lesz. Persze egy csomó kérdéssel indulok megint a doktor Úrhoz, de gondolom ez már megszokott:-)


Ez úton is szeretnék Édesanyámnak, Nagymamámnak és a Peti Anyunak, mert, ahogy az esküvőnkön mondta már én is kicsit a lánya lettem:-) Nagyon boldog Anyák napját kívánni! Remélem, hogy jövőre már személyesen és nem ilyen távolról, ebben a formában tehetem meg. Tiszta szívből kívánom nekik, hogy ne csak ez a mai nap, hanem az év minden napja csodálatos legyen és szeretetbe teljen el!

1 megjegyzés:

  1. Drága Niki!
    Ezt küldöm neked Anyák napjára!
    http://www.youtube.com/watch?v=5yGcttGPMiI

    (azért csak most, mert valamiért nem engedte elküldeni a google fiók tegnap)

    VálaszTörlés