2011. május 8., vasárnap

50-51. nap: Túl a félidőn:-)













2011. április 08














Az 50. nappal elértük a kitűzött 100 nap felét, vagyis még ugyanennyi és mehetünk haza:-)














Tegnap nagy zsongás volt nálunk:-) A Nagyi délután elment, akinek nagyon szépen köszönöm még egyszer, hogy itt volt velünk. 3 óra körül érkezett is a Peti, egy kis meglepivel. A kis meglepi nem is volt olyan kicsi:) A Bátyó érkezett hozzánk, meglátogatni minket. Bazsi is és én is nagyon megörültem neki.







Tegnap délután kihasználva a jó időt és a doktor Úr engedélyével egy kicsit elhagytuk a Szent László kórház területét. A Margit-szigetre mentünk ki sétálni. Nagyon vártam már, hogy eljöjjön ez a nap, de ahogy kiértünk annyira megijedtem a sok embertől, hogy rögtön elkezdtem aggódni jól tettük-e, hogy kijöttünk. Én személy szerint szívesebben mentem volna valamikor hétköznap délelőtt, amikor kevesebben vannak, de nem tudtuk mikor lesz megint ilyen szép idő. Végül tehát elég feszült lett, legalább is számomra az egész séta. Azt hiszem meg kell tanulnom kevésbé aggódni, és kicsit lazítani ilyen helyzetekbe is, csak még egyenlőre nagyon nehezen megy. Mindig az motoszkál bennem ilyenkor, hogy olyan szépen haladunk előre és nem szeretném, hogy bármi visszavesse a Bazsit a gyógyulásban és ezzel még tovább itt kelljen maradnunk. Nehezen kezelem ezeket a szituációkat.














A hétvégén úgy döntöttem a Bazsinak csökkentem egy féllel a Kreon (hasnyálmirigy enzim) gyógyszer adagját. Hetek óta Bazsi nem hízik, nagyon sok a széklete, ami nem zsíros és nagyon sokat fáj a pocija. Olyan érzésem van, mintha túlemésztene, vagyis sok lenne a Kreon. Még régebben amikor egyeztettem a gasztroenterológussal, akkor mondta, hogy ilyen tünetek utalhatnak arra. Egyenlőre úgy néz ki, hogy jó döntésnek bizonyult. Ma már kevesebb volt jóval a széklete, kevesebbet fájt a hasa és az eddigi 6670 grammról ma már 6770 grammot mértünk. Holnap megbeszélem a doktor Úrral is, mert holnap ambuláns napunk van és felkeresem a gasztroenterológust is. Remélem jó döntés volt. Mindenképpen szükség lenne szerintem egy lipáz enzim felülvizsgáltra, ezt megpróbálom valahogy elérni.














Ma reggel Bazsi megint nagyon korán kelt de délelőtt és délután is szépen pihent. Ma is tudtuk szépen tartani a tervezett napirendet, és úgy veszem észre lényegesen kiegyensúlyozottabb a Bazsi és nyugodtan is alszik.














Ma sajnos elég peches napunk volt. Szó szerint. Szinte egész nap mindent kiejtettünk mind a ketten a Petivel a kezünkből én egy üveget ő pedig egy üveg lekvárt tört el. A nap csúcspontja pedig, hogy ahogy a Peti fogalmazná "lelecsózta a szomszéd autóját", fordítom nekiment, nekitolatott egy autónak. Nagy baj hála Istennek nem lett, csak most ez nagyon nem hiányzott nekünk. Sebaj, majd ezt is megoldjuk.














Én napok óta feszült vagyok és nagyon rossz a közérzetem. Ennek megvan az oka, amit most nem akarok részletezni, Fizikailag úgy érzem mindjárt felrobbanok. Kicsit megviselnek mostanság a szokásos gyengébb napjaim, vagy annak furcsa játékai velem:-) Holnap megyek kicsit szépülni:-) 3 hónap után eljutok egy fodrászhoz, azt hiszem már rám fér:-) mindenféle értelemben.














A Bazsiról készült képekkel búcsúzok mára...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése