2011. május 6., péntek

48-49. nap: Mára talán kezd beállni egy szép napirend





















2011. május 06


















Az elmúlt hónapok, hetek eseménye elég mélyen rányomta a bélyegét a Bazsi viselkedésére, ami teljes mértékben érthető. Nem tudott nyugodtan aludni, sokszor csak kézben tartogatva volt el, arról nem is beszélve, hogy egy stabil napirendről még álmodni sem mertünk, mostanáig. Ez sokszor teljesen kiborította a Bazsit és nehezen kezelhetővé vált, hiszen ő nem tudja mondani, hogy ezt szeretném, vagy azt szeretném.


















Tegnap ismét volt kontroll vizsgálatunk, vérvételünk. A Bazsinál ismételten mindent rendben találtak:-) A vérképe továbbra is nagyon stabil és a többi érték is teljesen rendben van. Egyedül az egyik gyógyszer szintje lett alacsony, a kilöködésgátlója, de ezzel semmi gond nincs. Egy darabig most megnövelik az adagot aztán majd meglátják, hogy hogyan alakul.


















Tegnap este nagyon rám ijesztett. Most már tudom, hogy kicsit bepánikoltam és megijedtem, de nem tudtam, hogy hallgassak-e a megérzésemre, mert úgy éreztem, hogy másképpen viselkedik mint mostanában szokott és ez általában az elmúlt időszakban nem jó jelre utalt. Az történt, hogy fél hétkor bealudt és annyira mélyen, hogy semmi és senki nem tudta felébreszteni, a hője pedig a hőmérőnk szerint kicsit leesett. Szóval teljesen bepánikoltam, hogy valami baj van. Átmentem a nővérhez és beszéltem vele. Kaptam pulzoxi mérőt, ami által mutatott érték és a nővér tanácsa, illetve az orvossal történő egyeztetés megnyugtatott. Tulajdonképpen csak nagyon mélyen bealudt, olyan mélyen, és nyugodtan, ahogy mostanában már régen. Örülök neki, hogy "csak túlreagáltam" és nem lett semmi baj. Ez a mély bealvás, illetve az , hogy nap közben önfeledten játszik már, szépen lerakva is elvan és kezd beállni egy napirend, mind annak a jele, hogy jó irányban haladunk. Nem csak egészségiéeg, hanem a normális kis életünk irányába, ahol nyugodtan és boldogan élhetünk:-)


















Mára a Peti Anyuval megpróbáltunk egy határozott napirendet beállítani a Bazsinál, ami nagyin szépen működött, mind az evéseknél, mind pedig az alvásnál.


















Csatoltam képeket, amit sok szeretettel a Nagypapának küldünk:-)) sok puszi neked :-)


















Holnap érkezik Apa, amit már nagyon várunk:-) Reméljük,hogy jókedvvel, és boldogan telik el az elkövetkező hét és minden más problémát ki fogunk tudni zárni az életünkből, csak magunkkal fogunk foglalkozni egész héten és minden rendben lesz...azt hiszem ezt már kicsit megérdemeljük.

1 megjegyzés: