2010. december 6., hétfő

Két nap


2010. december 06

Boldog Mikulást mindenkinek! Főleg az én pici fiamnak és a drága férjemnek!

Két nap ismét kimaradt. Mindkét nap rettentően elfáradtam estére. Az a baj, hogy mindig estére hagyom a blogírást, miután elalszik a Bazsi. Csak ilyenkor sokszor már olyan fáradt vagyok, hogy csak egy fürdésre egy nagy ölelésre, jó éjt puszira és pihe puha ágyra van szükségem. Pláne, hogy mostanság előszeretettel kel fel éjjel többször is a kis Manó. Ma is 6-szor volt fenn. 5 órakor már elfáradtam és magunk mellé vettem! Mindig próbálom minél tovább húzni, hogy ne szokjon hozzá ahhoz, hogy köztünk alszik, de amikor óránként vagy fél óránként felsír és visszaaltatom akkor egy idő után elfáradok!

Annyit használom mostanság a fáradt szót, hogy lassan el is hiszem, hogy fáradt vagyok:-) Pedig tényleg az vagyok...huh azt hiszem ebbe a csapdába belestem és nehezen mászok ki belőle!

Mostanság megint kezd minden olyan lenni, mint egy normális családba! Az elmúlt pár napban ismét csak a sok gyógyszer, az állandó aggódás és a négy fal közötti bezártság emlékeztetett arra, hogy valami gond van. Vagyis Bazsi nagyon jól van:-) És ennek nagyon örülök:-)

Két nap múlva megyünk ismét Pestre kontroll vizsgálatra! Biztosan hazajövünk és minden OK lesz! Nagyon kíváncsi vagyok a neutrophin számunkra is!

A Bazsi súlya kicsit lassabban kezdett el növekedni az elmúlt hetekben, de remélem hamarosan ismét beindul!

A csatolt képpel, amit a Bazsi nagymamája csinált kívánunk mindenkinek NAGYON BOLDOG MIKULÁST:-)

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok, Manóék,
    csak akartam hagyni egy lenyomatot, hogy látunk, nézünk ám Titeket és szurkolunk nagyon!!!
    Puszi!

    VálaszTörlés
  2. :-) Köszönjük:-)
    Mink is titeket:-)

    VálaszTörlés