2010. december 20., hétfő

Eredmények

2010. december 20

Pár nap múlva karácsony és már egyre biztosabban érzem azt, hogy itthon töltjük az ünnepeket! Azt gondolom ez a legnagyobb ajándék amit ebben az évben kaphatunk. Bár előtte még van egy két nap nehézség, de túl leszünk rajta.

Sokáig nem írtam aminek több oka is van. Az egyik és talán a legfontosabb, hogy azok az eredmények amikre vártunk egészen a mai nap nem érkeztek meg. A vizelet, mint pénteken kiderült negatív lett teljesen mindenféle baktériumtól. ennek nagyon örültem, de még ott volt a másik aminek csak ma lett meg a végleges eredménye. A széklet szintén teljesen negatív lett a vizsgált kórokozókra. Igaz így nagyjából semmi nem magyarázza a múlt heti lázat de a lényeg, hogy komolyabb baj nincs és persze a láz sem jelentkezett azóta. Lehet, hogy csak egy hirtelen jött-ment dolog volt, én legalább is ebben bízom. a másik aminek nagyon örülök, hogy nem kapta el ismét tőlünk a rajtunk átfutó vírust. Igaz nagyon vigyáztunk,de azért jó hír, hogy mégis csak meg tudjuk védeni bizonyos dolgoktól, még ha ilyen közel is van hozzá.

Pesten karácsony előtte ígértek még egy kontroll vizsgálatot. Múlt héten telefonáltam a doktor Úrnak és azt mondta, hogy csütörtök reggel 8-kor szeretné látni a Bazsit. Azt azért nem gondoltam, hogy ennyire konkrétan karácsony előtt. Sebaj! Biztos minden rendben lesz és jöhetünk haza is, és másnap együtt fogjuk ünnepelni itthon a karácsonyt. Az első közös karácsonyt édes hármasban:-)

Olyan szempontból viszont örülök, hogy most ismét fog kapni két kezelést a Bazsi, így talán az elkövetkezendő ünnepi időszakban minden rendben lesz. Bár megvallom őszintén az elmúlt napokban kicsit megingott a bizalmam a kezelés eredményességében, de miután kiderült, hogy minden eredmény negatív, ismét visszakaptam a bizalmamat. Sajnos a negatív hangulatom ami már egy ideje uralkodik rajtam, és ami már több visszajelzésből is hallottam itt is érződik, még mindig nem. Pedig nagyon igyekszem, csak elfáradtam kicsit minden értelemben. Az ember alapban is elfárad év végére, nem ám egy ilyen év után. Azt hiszem jót fog tenni ez az ünnepi időszak.

A Bazsi jól van. A több hetes súlystagnálás után, úgy látszik talán ismét szépen megindult a súlyunk. Este már 5.760 grammot mértünk, ami a mai 5 kaki után nagyon jó hír. Ahogy a Peti fogalmazta meg, ha talán karácsonyra nem is de új évre, 7 hónapos korára eléri a 6 kilót.

Megyünk pihenni! Mindenkinek jó pihenést ma estére!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése