2011. február 26., szombat

Az utolsó nap itthon indulás elött





2011. február 26

Holnap reggel indulunk Budapestre...

Nagyon nehéz bármit is írnom, nagyon nehéz lelki állapotba vagyunk én is és a Peti is.
Sokáig míg itthon voltunk azért nem írtam napokig, mert egy részt kezdett olyan természetessé tűnni néha, hogy itthon vagyunk minden rendben, másrészt pedig az estéimet a családommal szerettem volna tölteni, itthon ameddig csak lehet!

Az elmúlt napokba minden elhomályosodott körülöttem és nem tudtam semmi másra gondolni csak arra, ami ránk vár. Az, hogy bármire is koncentráljak szinte lehetetlennek tűnt. nem is értem, hogy a Peti, hogyan tudott dolgozni. A mai nap már minden lelki erőmet összeszedve megpróbáltam a dolgomat végezni, mert össze kellett pakolni nem kevés dolgot, végig gondolva mi kell és mi nem.

Holnap reggel igyekszem újult erővel felébredni és nekivágni ennek a nehéz és hosszú útnak, ami vár ránk, ami a Bazsira vár!

Erőt kell, hogy adjanak a képek....és adnak is:-)))

Ma arra gondoltam, hogy karácsonykor már együtt sétálgatunk az Árkádba és nézzük meg a Széchenyi-téren a nagy karácsony fát:-)))) Ebbe kapaszkodom!!

5 megjegyzés:

  1. Nikim, veletek vagyunk, szurkolunk, gondolunk rátok. PUSZIK

    VálaszTörlés
  2. Drágáim! Ilyenkor minden apró dologba érdemes kapaszkodni: egy mosolyba, egy gügyörészésbe, egy fintorba, egy lábujjhegyen pipiskedésbe, egy feléd nyúló pici kézre...mindenbe! És hinni abban, hogy igenis! karácsonykor már sétálgattok majd fel-s alá, akár az Árkádban :) meglásd Nikim, utolérni alig fogod tudni a kis gézengúzt! :) /akit a papa-mama kézen húz/ :) Szóval fel a fejjel és mindig csak előre nézni! Csak a jó és szép dolgokra gondolni! És bírni erővel, mert érdemes! Sokat gondolok Rátok, tartsatok ki! Puszi!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Niki , Peti és Bazsi !
    Mostantól minden szív értetek dobban és minden barátotok, ismerősőtők a Bazsiért szurkol. Meg
    lesz az eredménye! Sikerülni fog!Millió puszi Éva

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    Minden nap gondolunk rátok! Legyetek nagyon erősek! Nagyon de nagyon szurkolunk értetek! De úgyis minden ok lesz, mégha néha nem is úgy fog tűnni. Hiszen a Bazsi egy HŐS! Szeretünk titeket! Millió pusza! Évi, Dév és Jani:))

    VálaszTörlés
  5. Draga Niki, Bazsi!

    Sok erot, es kitartast, a vilag minden szerencsejet kivanjuk nektek!
    Nagyon gondolunk majd ratok!
    Tiszta szivbol kivanjuk a legjobbakat!
    Katinka, Akos, Biborka (Nati lanybucsujarol)

    VálaszTörlés