2013. december 31., kedd

2013. december 31: Gondolatok az új év kapujában

Eljött az év utolsó napja és hamarosan megkezdődik egy új év. Ilyenkor mindenki újabb és újabb fogadalmakat tesz melyeket vagy be tud tartani, vagy nem, de általában azért kisebb nagyobb sikerrel igyekeznek betartani azt az emberek. Mint mindenki másnak nekem is volt minden évben egy fogadalmam, amit hasonló sikerrel követve vagy sikerült betartanom vagy nem. Idén úgy döntöttem nem teszek magam számára frusztráló vagy kevésbé betartható fogadalmat egyszerűen csak megpróbálom minden tőlem telhetőt megtenni azért, hogy én és a családom kiegyensúlyozott, teljes és ami a legfontosabb boldog életet éljen. Erre természetesen eddig is sokszor törekedtem és meg kell mondjam nem mindig könnyű a dolgokból a  lehető legjobbat kihozni, azoknak a pozitív oldalát nézni, főleg ha nehéz és megterhelő eseménynek sora veszi körül az embert. Talán mondhatom, hogy én vagy mi aztán tudjuk milyen az a nehéz helyzet, helyzetek. Bazsi azt gondolom születése óta feladta nekünk a feladatot és születése óta tanít minket. Igen rengeteg nehézség és olykor fájdalom kíséri az ő útját, és mégis abban egészen biztos vagyok, hogy ha ő nincs az életünk és életfelfogásunk nekem és a Petinek sem olyan, mint amilyen most. Egy sokkal jobb és boldogabb élet felé irányított minket ez a pici ember és sok sok olyan dologgal is megismerkedtünk születése óta amire talán korábban azt mondtuk volna ez hülyeség.

Most az év utolsó napján egy olyan dologról szeretnék írni ami már Bazsi születése és főképpen betegségének kiderülése óta részese az életünknek és ami azóta is segít minket és őt is. Lehet, hogy lesznek olyan gondolatok az elkövetkező pár sorban ami nem mindenki számára megemészthető, és higgyétek el nem azért írok erről mert "téríteni szeretnék" vagy ilyesmi. Egyszerűen csak egy szülő, egy ember, egy nő meglátását és tapasztalását szeretném megosztani veletek egy olyan dologról, ami rendkívűl sokat segített nekem, nekünk. Megnyugtatok mindenkit nem hitgyülekezeti szektáról lesz szó:-)

Bazsi születése előtt is sokszor találkoztunk én is és a Peti is ezoterikus dolgokkal, természet gyógyászokkal és mindenféle spirituális dologgal. Én mondhatom talán mindig egy kicsit nyitottabb voltam mindenfélére talán azért mert jobban elfogadok mindent és hiszékenyebb is vagyok sok mindenben. Peti inkább mindig kicsit racionálisabb volt, és anyagiasabb olyan szempontból , hogy "hiszem amit látok elv" szerint nem sok mindent fogadott el, amit nem tudott kézzelfoghatóvá tenni és úgy megmagyarázni. Aztán becsöppent egy kis Manó az életünkben és ahogy az lenni szokott mindent felborított.

Amikor az embernek egy beteg gyermeke van ráadásul olyan súlyosan, mint nálunk, hogy az esélye is megvan annak, a gyermek nem fog élni, akkor megtesz mindent annak érdekében, hogy a gyermeke meggyógyuljon, jobban legyen, hogy élhessen. Ezzel mi is így voltunk. Sokat csalódtunk és sokszor átverve éreztük magunkat, de aztán szívünkre hallgatva csak azzal foglalkoztunk amit úgy éreztünk tiszta szívvel, hogy ez jó Bazsinak.

A Bazsit 4 hónapos kora óta kezeli Tiba, aki nem csak a cranio-szakrális terápiát hanem práni nadit is alkalmaz rajta. Azt hiszem ő az az ember aki az eredményekkel, amit Bazsinál elért, elérte azt, hogy Peti is elkezdett hinni valamiben. Abban a valamiben ami megmagyarázhatatlan és megfoghatatlan, amit nem tudnak monitorokkal vagy bármi kézzel fogható dologgal kimutatni vagy megmagyarázni . Mai napig olyan eredményeket ér el Bazsinál, és olyanokat csinál Bazsival ami számunkra megmagyarázhatatlan, mégis látjuk, jó ami történik. Nem győzöm hangsúlyozni milyen nagyon hálásak vagyunk ezért neki és kívánom, hogy jövő évben is ilyen nagy szeretettel és odaadással tudja folytatni a gyógyítást, mert tudom nagyon sok beteg gyereken segít. Minden jót neked 2014-re Tiba !

Én mindig egy kicsit nyitottabb voltam, de azt hiszem ha nincs a transzplant és nem omlok annyira össze amikor hazaérünk és nem keveredek el a kineziológushoz, akkor én sem indulok el azon az úton, amin most vagyok. Akkor a pszichológus semmi kézzel fogható tanácsot nem tudott adni így kerültem el egy kineziológushoz. Persze én sem tudtam eleinte, hogy mit fog ő csinálni és mire számítsak. De amikor beléptem az ajtón éreztem jó helyen vagyok. Aztán egy 4 alkalmas kezelés alatt elindultam egy olyan úton ami sokkal boldogabbá és kiegyensúlyozottabbá tesz, ami sok mindenre magyarázatot adott és ami segít abban, hogy a mindennapi nehézségeket könnyeben tudom kezelni, több energiával.

Egy évvel ez előtt elvégeztem egy tanfolyamot, amit ebben az évben folytattam. Ezáltal megismerkedtem olyan ismeretekkel és olyan módszerekkel amik segítenek abban, hogy a mindennapokban könnyebben boldoguljunk. Ezt az iskolát a Spirituális Human Jogának nevezik. Kevesek számára ismert,ami nem véletlen. Ez hasonló a reikihez, amit viszont sokan ismernek csak  van egy-két alaptanítása, ami miatt kevésbé ismert, az egyik, hogy nem hirdetheti magát, mert azt vallja, akinek ott a helye, az oda talál. Én mégis kicsit megszegve a szabályokat azért is írok most erről mert tudom és hiszem, hogy az itt tanultak és az ebben a "club"-ban megismert emberek rengeteget segítettek nekem, nekünk és talán azok között akik olvassák ezeket a sorokat, akad olyan, akit érdekelté tesz ez a dolog és talán meg szeretné ezt ismerni. Mivel amúgy olvasni erről sok mindent nem lehet.

Amikor eleinte találkoztam az ezoteriéval és a spirituális tanításokkal illetve a természetgyógyászattal és annak különböző ágaival sokszor feltettem magamnak a kérdést: Honnan tudhatom, hogy mi jó és mi nem? MI az ami igaz és mi az ami csak csalás, népbutítás? Végül megkaptam a választ egy tanításról szóló könyvből: Az a jó neked és az az igaz, ami jó érzéssel tölt el és nem kételkedsz egy percig sem benne. Ez sokat segített abban, hogy megtaláljam azt amivel foglalkoznom kell és ami jót tesz nekem, nekünk.

Mindezek mellett záró gondolatként szeretném megköszönni mindenkinek aki ebben az évben is segített minket, Bazsit akárhogyan is, legfőképpen szeretettel. Mert ez az alapja mindennek! Ezért is nagyon sok szeretetben gazdag új évet kívánok mindenkinek és köszönöm, hogy egész évben olvastatok minket és időt szántatok ránk:-))) Nos tehát B.U.É.K !!

1 megjegyzés:

  1. B.U.É.K. nektek is, remélem ez az év sikeres lesz és hogy végre találtok egy kisfiatok számára megfelelő bölcsit. Nagyon drukkolok hogy így legyen.
    Érdekes, amit írtál, még sosem hallottam a Spirituális Human Joga-ról. De az biztos, hogy nagy pozitivum ha az ember megtalálja az útját, ha hinni tud valamiben, ha megtalálja azt ami segíti.

    VálaszTörlés